ارائه بودجه٢١٠میلیاردی سال ٩٨ شهرداری ساوه به شورای اسلامی شهر | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۰۶:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی با اعلام این خبر گفت : بودجه ٢١٠ میلیاردی سال ٩٨ شهرداری ساوه برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه شد که با افزایش ۵٠ درصدی نسبت به سال ٩٧ تنظیم شده و در آن بر منابع درآمدی جدید با هدف وصول درآمدهای مستمر و پایدار تاکید شده است .

شهردار ساوه اظهار داشت: با وجود شرایط اقتصادی کشور و شرایط دشوار اقتصادی سال های اخیر در شهرداری ساوه، زمینه تحولات بزرگ در حوزه درآمدی شهرداری و سازمان های آن فراهم شده است .

وی بیان کرد: در سال های اخیر سه مؤلفه کاهنده بر اقتصاد شهر و شهرداری ساوه به صورت توأمان حاکم شده که چالش اساسی در مدیریت هزینه های شهر را شاهد بودیم به طوری که در سال ٩۶ با کاهش حدود ۵۵ میلیارد تومان سهم شهرداری ساوه از عوارض مالیات بر ارزش افزوده، بودجه شهرداری به ١٢٣میلیارد تومان کاهش یافت و باعث ایجاد شرایط بحرانی و مشکلات زیادی در مدیریت شهر شد که با تلاش و پیگیری همکاران شورا و شهرداری و همدلی شهروندان تا حدود زیادی این مشکلات مدیریت شد .

حسینی در ادامه تشریح کرد: در سال ٩٧ نیز با توجه به بحران اقتصادی حاکم بر کشور با کاهش شدید قدرت اقتصادی شهرداری در حوزه عمرانی و خدماتی و افزایش هزینه ها و پرداخت های نقدی مواجه شدیم که مجموعه مدیریت شهری ضمن اتخاذ تدابیر لازم در نحوه هزینه کرد جاری و عمرانی، با پیش بینی بودجه ١٣٨ میلیاردی پروژه های بزرگ و تأثیر گذاری را نیز برای توسعه و آبادانی ساوه آغاز کرد که تداوم و تکمیل این پروژه ها در سال آتی نیازمند همت والای مجموعه شهرداری و شورا و همکاری شهروندان ساوجی است.

شهردار ساوه خاطرنشان ساخت: سعی کردیم با شناسایی منابع درآمدی جدید مبتنی بر مشارکت شهروندان و تأکید بر پرداخت حقوق شهروندی هم از طرف شهرداری با ارائه خدمات مطلوب و هم از طرف شهروندان با پرداخت بهای خدمات و عوارض، بستر مطلوبی برای تحولات بزرگ و آبادانی و زیبایی ساوه فراهم سازیم.

حسینی ادامه داد: از آنجا که سهم شهرداری ها از عوارض عمومی دولت نظیر ارزش افزوده، سوخت و آلایندگی و … سال به سال رو به کاهش است، این نقصان با خلاقیت در ایجاد منابع جدید درآمدی، تشویق شهروندان به مشارکت در نوسازی و توسعه شهر و برنامه ریزی برای حفظ سرمایه ها و تولید ثروت در شهر جبران می شود.

وی عنوان کرد: تحقق بودجه ٢١٠ میلیاردی سال ٩٨ شهرداری ساوه با یاری خداوند متعال و تلاش مضاعف همه ما میسر است تا شاهد توسعه روز افزون شهر ساوه و ارتقای رضایتمندی شهروندان باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی