مسئولان برای حل مشکلات مردم اهتمام کنند | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۰۹:۰۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت : تقوی و بزرگواری رابطه متقابل دو سویه دارند. هم تقوی منشأ بزرگواری می شود.

وی افزود : چرا این همه دچار خشونت کلامی و رفتاری و زود دست به یقه شدن هستیم. کرامت و بزرگواری نه باید به سازش و عقب نشینی و نه به کم آوردن تفسیر شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد : جامعه اسلامی بویژه در وضعیت کنونی اقتضاء می کند به خاطر خدا، به خاطر مصالح عالی تر جامعه برای توسعه و پیشرفت شهر و کشورمان با گذشت و بزرگواری، مسیر اتحاد و انسجام را پیش بگیریم از هوی و هوس و خودخواهی دست برداریم.

امام جمعه ساوه در ادامه با تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و محققان پژوهشکده علوم شناختی کشور گفت : اهتمام به علم و دانش پیش شرط توسعه کشور , تأکید بر شتاب حرکت علمی کشور و عدم وقفه در آن , استفاده از همه توانایی های غربی ها برای پیشرفت علمی و عدم اعتماد به برنامه ها و توصیه های غربی نکات مهم سخنان رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی در ادامه به توصیه و هشدارهای رهبری حکیم به مسئولان سیاسی و اجرایی کشور برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در دیدار با مردم قم گفت : مسئولان قدر نعمت مسئولیت در نظام اسلامی را بدانند چراکه مسئولیت یک امانت نزد آنهاست پس مسئولان هم باید بفهمند و برای حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام کنند.

خطیب نماز جمعه ساوه با گلایه از رئیس جمهور افزود : آقای رئیس جمهور محترم در این وضعیت بغرنج اقتصادی، هر از گاهی پارازیت انحراف سیاسی می دهند به جای حل مشکلات اقتصادی مثل پراید ۳۶ میلیون تومانی، گوشت گوسفند کیلویی ۱۰۰ هزار تومان و … چرا به انکار یا تحریف ارزش های اسلامی می پردازید؟! زشت است بعد از ۴۰ سال هنوز مردم را در صف گوشت و مرغ نگه داریم.

وی گفت : مردم به آقای رئیس جمهور رأی دادند تا رئیس قوه مجریه باشد نه تئوری پردازی های دینی، آن هم وارونه و زننده به تعبیر مراجع معظم .

امام جمعه ساوه با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت : یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ابطال نظریات سیاسی رائج در جهان در خصوص حکومت و تأسیس نظام سیاسی “خداسالاری مردم یا مردم سالاری دینی” است.

وی سخنان رئیس جمهور در مورد حجاب و فضای مجازی را زننده دانست و عنوان کرد : از آقای رئیس جمهور توقع نداشتیم سخنانی بگوید که مراجع بزرگوار دینی آن را زننده و نادرست بدانند .

حسینی قلمداد کرد : آقای رئیس جمهور “لا اکراه فی الدین” در اصل پذیرش دین است اما اگر جامعه ای دین را پذیرفت و دین مبنای نظام شد اجرای قوانین آن اختیاری نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در ساوه افزود : اگر همه چیز اختیاری و آزاد و رها باشد یعنی آنارشیسم و بی نظمی و همه دادگاهها و مجازات های مجرمین را هم باید تعطیل کرد . جمهوریت نظام و مردمی بودن نظام هم نباید آسیب ببیند. نباید با این گرانی های سرسام آور و بی نظمی اقتصادی مردم را از نظام اسلامی دلسرد و آزرده خاطر کنیم. استانی شدن انتخابات مجلس هم پشت پا زدن به آراء و خواست اکثریت مردم است.

وی در پایان خطبه ها با هشدار راجع به تصویب لوایح مربوط به fatf مثل پالرمو افزود : مثل برجام که به مردم اطلاعات غلط و گمراه کننده داده شد در خصوص این لوایح نیز تکرار نکنید. حق تحفظ و حق شرط هایی هم که می گویند متخصصان حقوق بین الملل می دانند فاقد ارزش حقوقی برای استناد است . با تصویب پالرمو قدرت و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی را نابود نکنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی