۲۰۰۰ نفر ساوجی به حرم مطهر امام خمینی(ره)اعزام می شوند | ساوه نار چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۴۶:۵۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از بسیج , سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجاتی در خصوص گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: برنامه های متعددی توسط سپاه ناحیه ساوه و دستگاه های فرهنگی شهرستان برای این ایام برنامه ریزی شده است که با تعامل یکدیگر اجرایی می شود.

وی ادامه داد: با گذشت سی سال سال از رحلت امام راحل همواره عشق به خمینی(ره) در جامعه اسلامی ما موج می زند و هرسال که از فقدان این مرد بزرگ می گذرد مردم با عشق و ارادت بیشتری این آیین را برگزار می کنند.
فرمانده سپاه ساوه خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) استقلال و هویت را به مردم ایران ارزانی کرد و به تنهایی در مقابل بت استکبار ایستاد. فرمانده سپاه ساوه با اشاره به جایگاه امام راحل(ره) گفت: ضرورت تبیین شخصیت حضرت امام (ره) در شرایط کنونی جدی‌تر است تا نوجوانان و جوانان امروز بیشتر با این امام بزرگوار آشنا بشوند.

وی تصریح کرد: باید بکوشیم تا از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آئین‌های بزرگداشت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) استفاده کنیم، چرا که اگر می‌خواهیم همواره عزت و شکوه داشته باشیم باید شرایط را برای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) فراهم کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی