در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بحث بهداشت و درمان شده است | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۳۱:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سعید نمکی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان ساوه با بیان ایکه در دولت تدبیر و امید توجه خاص و نگاه ویژه ای به بحث بهداشت و درمان شده است افزود : با اجرای طرح تحول سلامت پرداخت هزینه های کمرشکن از جیب بیماران کاهش یافته است ، بیماران خاص مورد توجه ویژه قرار گرفتند , برای ماندگاری کادر پزشکی برنامه ریزی شد , بخش خصوصی برای فعالیت امیدوارتر شد و امروز فاز دوم طرح تحول را دنبال می کنیم.

وی افزود : نخستین برنامه در فاز دوم ، حمایت و ادامه روند بسته های مهم فاز اول یعنی کاهش پرداخت هزینه ها از جیب مردم، توسعه زیرساخت ها در نقاط محروم، تشویق ماندگاری کادر پزشکی در نقاط نیازمند و استفاده مطلوب و ایجاد انگیزه برای بخش خصوصی جهت ماندگاری دلخواه در نقاط محروم با استفاده از تشویق بجای انگیزه های غیراقتصادی و بعضا غیرمنطبق با طبع مردم است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز گرفتار بیماری های غیرواگیر هستیم و همه باید به وزارت بهداشت برای کاهش این بیماری ها کمک کنند، گفت: هزینه یک دوره شیمی درمانی برای یک بیمار معادل یک دوره واکسیناسیون یک روستای بزرگ است. برای کنترل بیماری های غیرواگیر چون چاقی، دیابت، فشار خون و امثال آن همه باید کمک کنند. همانگونه که امروز بسیج ملی فشار خون را با کمک نیروهای مسلح، بسیج جامعه پزشکی، بخش خصوصی و … اجرایی می کنیم چرا که امکان ندارد وزارت بهداشت بتواند به تنهایی این مهم را به انجام برساند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی