ساوه در حوزه بهداشت و درمان نیازمند گام های بلند است | ساوه نار جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۵۳:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی در نشست شورای اداری شهرستان ساوه که با حضور وزیر بهداشت در سالن فرمانداری برگزار شد با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان ساوه گفت : موقعیت ساوه با توجه به نزدیکی به پایتخت کشور و جای دادن بزرگترین شهر صنعتی کشور در خود نیازمند گام های بلندتر در حوزه بهداشت و درمان است.

وی با تجلیل از وزیر بهداشت در خصوص حمایت از بسیج ملی فشار خون افزود : در ادامه طرح تحول سلامت اجرای بسیج ملی فشار خون , نظام ارجاع و پرونده الکترونیک از اقدامات بسیار خوب این وزارت خانه است و به این ترتیب میتوان گفت موضوع تقدم پیشگیری بر درمان در اولویت قرار گرفته است.

فرماندار ساوه خواستار تسریع در ساخت این بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دولتی در ساوه شد و تصریح کرد : تعیین تکلیف ساختمان قدیمی بیمارستان ۱۷ شهریور و تسریع در احداث پردیس دانشکده علوم پزشکی و همچنین تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز درمانی نوبران و غرق آباد از جمله مهمترین نیازهای حوزه سلامت در ساوه است.

وی همچنین از دستور وزیر بهداشت برای شبانه روزی شدن درمانگاه آوه گفت و افزود : با پیگیری های انجام شده و رایزنی دستور شبانه روزی شدن درمانگاه آوه از سوی وزیر محترم صادر شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی