پردیس سینمایی امید ساوه, شاخص های فرهنگی این شهر را ارتقا خواهد داد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۵۲:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , رمضانعلی حیدری خلیلی در نشست هماهنگی ساخت پردیس سینمای امید در ساوه اجرای این طرح را به نفع مردم ساوه و همچنین سینمای ایران دانست و گفت : وزارت ارشاد به شعار ” ایران تهران نیست ” مصمم است و یکی از طرح های اجرایی وزارتخانه در این راستا ساخت پردیس های سینمایی در شهرهای مختلف کشور است.

حیدری خلیلی افزود : در این طرح برای ۲۰ شهر در ۲۰ استان کشور پردیس سینمایی ساخته خواهد شد که در استان مرکزی با بررسی های صورت گرفته شهر ساوه منتخب اجرای این طرح شناخته شد چراکه این شهر دارای پتانسیل , با قدمت تاریخی و همچنین مردمی فرهیخته نیازمند اجرای این طرح و ساخت سینما بوده است.

وی افزود : با اجرای این طرح شاخص های فرهنگی در شهر ارتقا خواهد یافت و با ساخت ۵ سالن سینما در این طرح میتوانیم شاهد برگزاری رویدادهای مهم در ساوه باشیم.

حیدری خلیلی با اشاره به ویژگی های این طرح تصریح کرد : طرح پردیس سینمایی امید زود بازده بوده و میتوان طی ۳ الی ۵ ماه عملیات ساخت آن را به پایان رساند و ان شاءالله شاهد افتتاح این طرح مهم در دهه مبارک فجر باشیم.

معاون توسعه امور سینمایی کشور با اشاره به اینکه پردیس امید ساوه نخستین طرح پردیس سینمایی استان است افزود : امیدواریم با بهره برداری به موقع از این پردیس سینمایی , فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر را در ساوه به نمایش بگذاریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی