تلاش برای برگزاری بازی های خوشه طلایی در ساوه / پروژه با سرعت در حال انجام است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۲۳:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مدیرکل ورزش و جوانان استان صبح امروز در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی چمران گفت : پروژه بازسازی چمن مجموعه ورزشی چمران با سرعت در حال انجام است و در تلاشیم با فراهم سازی حداقل ها , بازی های پیش رو خوشه طلایی را در ساوه میزبانی کنیم.

عابد حقدادی افزود : کار عمرانی و بازسازی این مجموعه ورزشی که بیش از ۴۰ سال قدمت دارد باید مرحله به مرحله صورت گیرد و علیرعم مشکلات مالی با پیمانکار مجموعه تفاهم کردیم که در سریع ترین زمان ممکن حداقل های فدراسیون را فراهم سازد تا سایر مراحل بدون دغدغه انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از نصب دو چمن مصنوعی در شهرستان خبر داد و گفت : زیرسازی چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر و همچنین روستای باغ شیخ به اتمام رسیده است و تا ۴۸ ساعت آینده چمن مصنوعی در این دو زمین نصب خواهند شد تا شاهد افزایش زیرساخت های ورزشی ساوه و استان باشیم.

حقدادی در خصوص سفر وزیر ورزش و جوانان به استان نیز گفت : دعوت از وزیر برای سفر به استان صورت گرفته است اما هنوز حضور آقای سلطانی فر نهایی نشده و درصورت حضور ایشان در استان قطعا از پروزه های ورزشی شهرستان ساوه نیز بازدید خواهد شد

لازم بذکر است اخیرا نورافکن های ورزشگاه , چمن و رختکن مجموعه ورزشی چمران اصلاح شده است و درحال حاضر تلاش برای ساخت جایگاه ویژه , سرویس بهداشتی و برخی جزئیات دیگر در حال انجام است.

تیم فوتبال خوشه طلایی نماینده ساوه در لیگ دسته اول فوتبال کشور است که به دلیل آماده نبودن زیرساخت های مجموعه ورزشی چمران نخستین میزبانی خود را در شهر قم انجام داده است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی