ساوجی ها در ساری و ساوه جشنواره گل به راه انداختند | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۱۳:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و ۳ نماینده استان مرکزی در تقابل با رقبای خود دو برد و یک شکست را در کارنامه ثبت کردند.

تیم ایرالکو که در اراک پذیرای تیم صدرنشین و قدرتمند گیتی پسند اصفهان بود علیرغم نمایش خوبی که ارائه داد موفق به کسب امتیاز نشد و در پایان این بازی ۲ بر ۰ مغلوب مهمان خود شد.

شهرداری ساوه در مقابل دیدگان هوادارانش در سالن امام خمینی (ره) شهر ساوه پذیرای مقاومت البرز بود که موفق شد در یک بازی تماشایی و حساب شده مهمان خود را با نتیجه ۶ بر ۰ گلباران کند.

سن ایچ ساوه دیگر نماینده استان نیز که در شهر ساری مهمان پوشاک حافظ ساری بود در یک دیدار پر هیجان که ۱۲ گل به همراه داشت موفق شد با نتیجه ۷ بر ۵ از سد میزبانش عبور کند تا وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

در پایان مسابقات این هفته و با ثبت نتایج دیگر بازی ها , سن ایچ ۲۰ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد , شهرداری ساوه نیز با این برد شیرین ۱۸ امتیازی شد و یک پله پایین تر از سن ایچ قرار گرفت و ایرالکو اراک نیز با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفت.

دیدارهای هفته شانزدهم روز جمعه ۱ دی ماه برگزار میشود که در این هفته دربی سن ایچ و شهرداری ساوه در سالن فجر این شهر برگزار خواهد شد و ایرالکو اراک مهمان تیم رده چهارمی فرش آرا مشهد خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی