استاندار اسبق استان مرکزی وارد عرصه انتخابات شد/ سهرابی: ماشینم را فروخته و برای انتخابات هزینه خواهم کرد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۵:۵۲:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از فارس , در عصر پنجمین روز از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی عبدالله سهرابی با حضور در فرمانداری ساوه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت کرد و  وارد رقابت انتخاباتی در شهرستان‌های ساوه و زرندیه شد.

عبدالله سهرابی استاندار اسبق استان مرکزی و کارشناس ارشد معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مهم‌ترین ضعف مجلس فعلی چیست؟ اظهار کرد: ماموریت اصلی مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل عصاره فضائل ملت است، بر اساس تقسیم کار حوزه ماموریتی که برای قوه مجریه در نظر گرفته شده، بررسی و تصویب قوانین لازم‌الاجرا و مفید برای کشور  و نظارت بر رفتار نهادی اجرایی کشور است که متاسفانه در این بخش همچنین در حوزه نظارت بر نحوه اجرای سند چشم انداز ضعف‌هایی وجود دارد که امید است مجلس یازدهم بتواند با ارائه راهکارهای مناسب برای حل آن چاره‌اندیشی کند.

استاندار اسبق استان مرکزی  پیرامون نحوه تامین هزینه‌های تبلیغات خاطرنشان کرد: رسما اعلام می‌کنم از آن دسته گروه‌ها و دسته‌ها نیستم که هر شب پرس پرس غذای تبلیغاتی بین مردم توزیع کنم، شرایط حاکم بر کشور شرایط سختی است، نمایندگانی را می‌طلبد که درد کشیده بوده و درد مردم را درک کنند، نمایندگان باید به گونه‌ای هزینه کنند که مورد رضایت و نظر مقام معظم رهبری است.

 سهرابی افزود: به هیچ عنوان رفتارها و ورود پول‌های مشکوک به صحنه انتخابات را نمی‌پسندم، بخشی از هزینه انتخاباتم را در حد بضاعت از محل فروش خودروی شخصی و بخشی دیگر از مشارکت مردم و دوستان و آشنایان تامین خواهم کرد.

وی تاکید کرد: با هرگونه اسراف و ریخت و پاش مخالف بوده و اجازه نمی دهم هیچگونه اسرافی شود.

استاندار اسبق استان مرکزی  با اشاره به مشکلات استان نیز بیان کرد: مشکل امروز استان مرکزی مشکل آب، کشاورزی، اشتغال و مباحث زیست محیطی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی