سارق اتوبوس های مسافربری در ساوه دستگیر شد/اعتراف به ۴ فقره سرقت | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۶:۵۰:۴۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ”حسین برزگر”سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متوالی چند دستگاه اتوبوس مسافربری از سطح شهرستان ساوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیمی ویژه از کارگاهان مجرب این شهرستان تشکیل و تحقیقات گسترده برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه پلیس مسیر تردد سارقان شناسایی و اکیپی از ماموران انتظامی شهرستان به صورت نامحسوس کنترل خودروهای عبوری را در محور مورد نظر آغاز کردند.

سرهنگ “برزگر” ادامه داد: سرانجام ماموران انتظامی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که پس از پرداخت عوارض قصد حرکت داشت و قفل درب سمت شاگرد آن تخریب شده بود مشکوک شدند و در عملیاتی خودرو را متوقف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری راننده اظهار داشت: فرد دستگیرشده در روند بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس به ۳ فقره سرقت اتوبوس در ساوه و یک فقره سرقت در شهرستان اراک اعتراف کرد.

سرهنگ برزگر با بیان کشف وسایل نقلیه مسروقه در تکمیل تحقیقات پلیس و تحویل اتوبوس ها به مالکان آن ادامه داد: در تکمیل تحقیقات پلیس، یک نفر خریدار خودروهای سرقتی نیز شناسایی ، دستگیر و هر دو نفر برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی