۹ دی اوج عظمت و حضور ملت در صحنه است/ دشمن در تلاش برای ایجاد نارضایتی اجتماعی است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۰۹:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سردار یدالله جوانی ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه در مسجد انقلاب ساوه، این روز را روز تجلیل از ملت ایران دانست و اظهار کرد: مراسم پاسداشت ۹ دی‌ماه روز تجلیل از ملتی است که با ویژگی‌های ارزنده و ممتاز خود در بین ملت‌های گوناگون عصر حاضر، در برابر دشمنان ایستادگی کرده و هرگز در صحنه‌ای شکست نخورده‌اند.

وی افزود: سردمداران استکبار ۴۰ سال است به طرق مختلف در تلاش‌اند تا ملت ایران را به زمین زده و خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند، اما ملت ایران نشان دادند با گذشت ۴۰ سال از انقلاب همچنان در پرتو ایمان، با پیروی از ولایت‌فقیه و با بصیرت و هوشمندی تمامی توطئه‌ها را در هم شکسته و به انقلاب وفادار خواهند بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران مردم ایران را ملتی ستودنی و قابل تعریف دانست و تصریح کرد: این ملت تاکنون با هوشیاری اجازه نفوذ دشمنان را نداده است و در آینده هم نخواهد داد.

جوانی ۹ دی را قله عظمت و حضور ملت در صحنه دانست و افزود: پس از گذشت ۱۰ سال از حماسه مردم در نهم دی‌ماه ۸۸ امروز شاهدیم که نشست‌های متعددی به منظور پاسداشت این روز برگزار می‌شود که این نشان‌دهنده فهم بالا و بصیرت مردم است.

وی در ادامه با اشاره‌ به اینکه در زمان جنگ تحمیلی حدود ۴۰ کشور به‌صورت مستقیم از صدام حمایت می‌کردند، تصریح کرد: آنها با تأمین میلیاردها پول و انواع تجهیزات نظامی به حمایت از صدام پرداختند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: فتنه ۸۸ به‌مراتب خطرناک‌تر و شکننده‌تر از جنگ تحمیلی بود اما ملت ایران توانستند با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت، حماسه ۹ دی را در تقویم تاریخ با نام «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» ثبت کنند.

جوانی با اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ نرم، بیان کرد: دشمنانی که در انواع و اقسام روش‌ها از جمله بمب‌گذاری، ترور، جنگ تحمیلی و غائله تجزیه‌طلبی ناتوان بوده‌اند اکنون رو به جنگ نرم آورده‌اند و با سرمایه‌گذاری در شبکه‌های مجازی، ماهواره‌ها، دانشگاه‌ها و شبیخون فرهنگی به دنبال از بین بردن بصیرت مردم و خالی کردن پشت ولی‌فقیه است.

وی افزود: مادامی‌که مردم پشت ولایت‌فقیه باشند این نظام و انقلاب شکست نخواهد خورد و در فتح قله‌های افتخار روز به روز موفق‌تر خواهیم بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران از تلاش دشمن برای استفاده از ابزار تحریم برای ایجاد نارضایتی در جامعه خبر داد و تصریح کرد: دشمن به این جمع‌بندی رسیده که ملت در مقابل فتنه‌ها هوشیار است، بنابراین تلاش می‌کند با اعمال تحریم که به گفته خودشان بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ است، ملت را با بروز نارضایتی در مقابل نظام قرار دهد اما مردم ما با ایستادگی و مقاومت بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی