افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در ساوه | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۳۲:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، طرح توسعه یک شرکت مواد غذایی در ساوه با حضور محمد نهاوندیان معاون اقتصادی ریاست جمهوری، سیدعلی آقازاده استاندار استان مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی افتتاح شد.

در این پروژه برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته که در راستای رونق اقتصادی گامی موثر به شمار می‌رود.

در ادامه سفر نهاوندیان، طرح مقره اتکایی ۴۰۰ کیلووات با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهر صنعتی کاوه به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه پایدار چوب موجب اشتغالزایی ۶۵ نفر و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح کارخانه لیفتراک سازی کارا ماشین با ظرفیت اولیه تولید ۳۰۰ دستگاه لیفتراک، ۳۰۰ دستگاه استاکر و تجهیزات انبارداری با همکاری ۶۳ نفر نیروی مستقیم و ۳۵۰ نفر نیروی غیرمستقیم یکی از پروژه‌های مورد افتتاح معاون اقتصادی رئیس جمهور در منطقه ویژه شهر صنعتی کاوه بود.

این پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

پروژه توسعه شرکت بلور شیشه کاوه نیز با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۸۰۰ نفر در پنجمین روز دهه فجر با حضور معاون رئیس‌جمهور، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در شهر صنعتی کاوه به بهره‌برداری رسید.

در ادامه با حضور استاندار و سایر مسئولین پروژه برق‌رسانی به روستای عباس‌آباد در بخش عشایر به مناسبت دهه فجر و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

این پروژه با اعتبار ۲۳۴ میلیون تومان و ۱۲۴۱ متر شبکه نیرورسانی به بهره‌برداری رسید . با افتتاح این پروژه ۲۴ خانوار روستایی از نعمت برق بهره‌مند شدند.

استاندار استان مرکزی در این مراسم ضمن اشاره به برکات و دستاوردهای پیروزی انقلاب گفت: در آستانه طلوع ۴۲ پیروزی انقلاب و شاهد به ثمر نشستن میوه انقلاب در عرصه‌های مختلف هستیم.

سید علی آقازاده با بیان اینکه امام(ره) و رهبری در مورد عشایر بیانات بسیاری را ارائه کردند و عشایر را بازوی انقلاب می‌دانستند، اظهار کرد: عشایر همواره پشتیبان ملت ایران بوده و در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی نیز شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

وی بیان کرد: در استان مرکزی جمعیت فعال و پویا عشایر داریم که افتخاری برای استان است و با همکاری سازمان امور عشایر و دولت در تلاش برای جبران زحمات این قشر اثرگذار در انقلاب هستند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مشکلات روستایی باید برطرف شود که یکی از مشکلات روستای عباس‌آباد جاده بوده که نیازمند اصلاح و مرمت است.

آقازاده ادامه داد: برآورد اعتباری این مسیر را انجام خواهیم داد اما امسال در بحث اعتبارات راه‌ها کمبودهایی داشتیم که علت آن بحث سهمیه‌بندی قیر و آسفالت بود و متأسفانه این حوزه را دچار سوء مدیریت کرد.

آقازاده بر مشارکت بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات تأکید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: اکثر پروژه‌های عشایری، آبرسانی و برق‌رسانی بوده تا گامی اساسی در جهت رونق اقتصادی این مناطق برداشته شود.

مجید آنجفی بیان کرد: آبرسانی ۱۴ منطقه روستایی در شهرستان زرندیه با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: چون اکثر عشایر در زمینه دام‌پروری فعال هستند بیش از ۹.۸ میلیارد تومان تسهیلات به این حوزه اختصاص یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بر افزایش تولیدات روستایی و رونق اقتصادی در این مناطق در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی