فاز نخست پروژه رینگ شمالی ساوه افتتاح شد / بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۲۰:۰۲:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

فاز نخست پروژه رینگ شمالی ساوه افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، در پنجمین روز از دهه فجر یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در ساوه افتتاح شد.

فاز نخست این پروژه با بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی بیش از ۳۸۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

به‌منظور ساخت این پروژه ۲۰۰ هزار مترمربع با هزینه‌ای بیش از ۵۰ میلیارد تومان تملک شده و بیش از ۸ کیلومتر کمربند سبز در این زمینه ایجاد شد.

افتتاح این پروژه یکی از گره‌های اصلی ترافیکی در شهرستان ساوه را برطرف کرده و ۷۵ نفر از آن بهره‌مند خواهد شد.

بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی

فاز نخست مجتمع آبرسانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز با اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال در منطقه کوهپایه در پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس استاندار استان مرکزی در این آیین گفت: پیشرفت عمرانی و اقتصادی یکی از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی بوده و در این زمینه باید از ظرفیت جوانان بهره‌گیری مطلوب صورت گیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه پس از پیگیری مردم و تلاش مسؤولان امروز این عملیات به ایستگاه مطمئن رسیده و شاهد افتتاح این پروژه مهم هستیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: ۹ روستا در فاز نخست و ۶ روستا در فاز دوم این پروژه بهره‌مند خواهند شد که امیدواریم فاز دوم نیز به‌زودی افتتاح شود.

تخصیص اعتبار ویژه جهت ایمن‌سازی جاده یولاق

آقازاده همچنین در خصوص ایمن‌سازی جاده یولاق گفت: تعریض و ایمن‌سازی جاده یولاق در دستور کار بوده و نیازمند اصلاح مهندسی است.

وی با اشاره به اهمیت اصلاح جاده‌ منطقه یولاق خاطرنشان کرد: سال آینده اعتبار ویژه‌ای به این پروژه تخصیص خواهد یافت تا روند امور در این زمینه تسریع شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: ۶ هزار کیلومتر پروژه راه‌ها در سطح استان در دست اقدام است.

آقازاده تصریح کرد: امیدواریم شاهد راه‌اندازی طرح‌های عمرانی و زیرساختی در روستاها با همکاری و خودیاری اهالی بوده و مسئولان از مشارکت مردم بهره‌مند شوند.

بهره‌مندی ۳۳۰۰ نفر از پروژه آبرسانی

مدیرکل آب و فاضلاب استان مرکزی در این مراسم گفت: در فاز اول پروژه آبرسانی ۹ روستا با جمعیت بیش از ۳۳۰۰ بهره‌مند می‌شوند که ۵۸ کیلومتر خط انتقال داخلی در این روستاها است.

یوسف عرفانی نسب بیان کرد: در راستای بهره‌برداری از این پروژه ۲ حلقه چاه حفر شده در حالی که ۱۴۷۰ مترمکعب حجم مخازن ذخیره آب است. وی ادامه داد: در فاز دوم این پروژه ۶ روستا با بیش از ۱۵۰۰ نفر جمعیت بهره‌مند می‌شوند که ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۲ کیلومتر خطوط داخلی است.

مدیرکل آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: ۱۴ باب مخزن آب در این پروژه در نظر گرفته شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی