عدم مشارکت مردم در انتخابات همراهی با دشمن است | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۲۶:۲۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با تقدیر و تشکر از بصیرت و غیرت و شرافت و کرامت ملت ایران و مردم ساوه به خاطر حضور گسترده و باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت : نه برف و باران و سردی هوا، نه شایعات و تبلیغات دشمن نه برخی بی تدبیری ها و گرانی ها مانع حضور مردم بصیر در این راهپیمایی عظیم شد .

وی در ادامه با ابراز گلایه از رهاشدگی بازار در این این مقطع مهم افزود : رها شدگی بازار و گرانی سرسام آور و بی منطق خودرو و اجناس دیگر در این هنگام برای چیست؟ اگر با این کار می خواستید مانع حضور مردم در راهپیمایی یا در انتخابات سرنوشت ساز مجلس شوید کور خواندید و اگر هم می خواهید با این کار تصویب fatf را بر رهبری و ملت تحمیل کنید خطا کردید، همان برجام را با غوغاسالاری در ۲۰ دقیقه تصویب کردید و تحمیل، برای هفت پشتمان بس است و توجهی به هشدارهای رهبری و تذکر ناصحان نکردید.

خطیب نماز جمعه ساوه با اشاره به مخالفت علما و مراجع و حقوقدانان انقلابی در خصوص پذیرش کنوانسیون پالرمو تصریح کرد : به مقتضای قاعده نفی سبیل که لن یجعل ا… للکافرین علی المومنین سبیلا (نساء ۱۴۱) ما زیر بار سلطه آمریکا نخواهیم رفت.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در بخش دیگری از سخنانش انتخابات باشکوه و آگاهانه و تشکیل مجلس قوی را حلال مشکلات دانست و گفت: اگر تا اینجا و با این عزت و افتخار و اقتدار پیش آمده ایم به برکت حضور شما ملت عزیز در صحنه های مختلف انقلاب بود همچنین اگر مشکلاتی در کشور وجود داردبا حضور پرشور و آگاهانه و انتخاب شایسته و تشکیل یک مجلس حزب اللهی جوان و کارآمد و قوی، آنها را حل کنید.

امام جمعه ساوه تصریح کرد : هر کسی به علی و فاطمه، به امنیت و اقتدار و آبروی کشور، به آرمانهای شهیدان، به ایران سربلند علاقه دارد در انتخابات شرکت کند.

حجت الاسلام حسینی خطاب به ملت بصیر و شریف و باغیرت ایران افزود : عدم مشارکت شما در انتخابات، تحریم انتخابات، همراهی با دشمن و خیانت به آرمانهای شهیدان، رهبری معظم انقلاب و ایران سربلند و کشور عزیز ماست.

وی خواستار انتخاب افراد اصلح براساس حجت شرعی و دوری از بازی های سیاسی و تعصب گروهی شد و گفت : به جای تفکر قومی – قبیلگی و طائفه بازی , دیانت و ایمان , اعتقاد به ولایت فقیه و تخصص و تجربه کاندید را در مد نظر قرار دهید و به کسی رای دهید که امین باشد چراکه قرار است مصالح و سرنوشت کشور را دست او بسپریم.

امام جمعه ساوه به دیگر خصوصیات فرد اصلح اشاره کرد و گفت : بصیر بودن , شجاعت , طرفداری از محرومین , داشتن استقلال فکری , ادب اسلامی و انسانی , امین بودن و تجربه و تخصص از دیگر خصوصیات یک فرد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی همچنین اشاره ای به تبلیغات کاندیدای انتخابات کرد و گفت : شهروندان باید مراقب باشند که رزومه های ساختگی و عناوین جعلی، آنها را فریب ندهند همچنین کاندیدا متکی به پول های کلان و سرمایه داران و کارخانه داران نباشد. بعضی به نام خیریه، از شرکت ها، کارخانجات و صاحبان ثروت، سوء استفاده می کنند . هیئت نظارت حواسش باشد.

امام جمعه ساوه در پایان در خصوص مساله سوء استفاده از اراضی کوهپایه گفت: یک شرکت مدت هاست درخواست ۵۰۰۰ هکتار زمین در منطقه سیلیجرد ساوه را داده است. الحمدا… مسئولین شهرستان اعم از منابع طبیعی و فرمانداری مخالفت کردند. مسئولین استان هم مخالفت کردند. نهایتاً آنها به تهران شکایت و اعتراض کردند و مساله به میزان ۱۷۰۰ هکتار در کارگروه تعاملات در حال بررسی است.

حجت الاسلام حسینی افزود : اما شما مردم ساوجی تحت تاثیر شایعات قرار نگیرید و مطمئن باشید مانند مساله پسماند اجازه نخواهیم داد کسی به منابع طبیعی و اراضی ساوه تعدی کند . البته نماینده منتخت شما باید شجاع و همراه با امام جمعه باشد. با مسئولین شهرستان اعم از دادستان محترم، فرماندار محترم و منابع طبیعی هم صحبت کردیم . همه آنها گفتند هماهنگ با مواضع شما هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی