افتتاح ۷ مدرسه در سال جدید تحصیلی | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۱۵:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از آموزش و پرورش , ابراهیم فراشیانی در جریان بازدید از مرکز تربیت معلم سابق امام صادق (ع) ساوه گفت : با توجه به جمعیت زیاد کلاس های مدارس جنوب شهر ساوه در دوره ابتدایی و هنرستان، افتتاح مدارس جدید در این دو دوره آموزشی در منطقه میدان سرداران لازم می باشد.

وی افزود : با توجه به ساختمان آماده مرکز تربیت معلم سابق امام صادق (ع) ساوه و وجود کلاس های بزرگ، این مرکز با تعمیر و مرمت هایی که انجام خواهد شد تبدیل به دو مدرسه ابتدایی و یک هنرستان کاردانش خواهد شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد :با افتتاح آموزشگاه ابتدایی که به صورت دوره‌ای خواهد بود از تراکم کلاس های مدارس هم‌جوار کاسته شده و همچنین با افتتاح هنرستان کاردانش نیز بخشی از فضای آموزشی مورد نیاز این دوره آموزشی در بخش دخترانه مرتفع خواهد شد.

گفتنی است آموزشگاه خیر ساز آقای حسن مهندسی و مرحوم طهمورثی در دو شیفت، آموزشگاه خیرساز آقای نجفی، ایجاد شیفت مخالف آموزشگاه شیخ‌صدوق، ۲ آموزشگاه ابتدایی ایجاد شده در مرکز تربیت معلم سابق امام صادق (ع) و هنرستانی که قرار هست در آن مرکز ایجاد شود مدارسی هستند که در مهر سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ افتتاح خواهند شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی