مجلس قوی , برطرف کننده مشکلات معیشتی خواهد بود | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۳:۱۲:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی در حاشیه حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حضور حماسی مردم در نخستین ساعات رای گیری تقدیر کرد و گفت : حضور حماسی مردم نشان دهنده این است که همه سیاست های امپریالیسم به سرکردگی آمریکای جنایتکار نقش بر آب شده است .

وی افزود : علیرغم اینکه دشمنان تلاش های فراوانی کردند تا حضور مردم را در صحنه ها کم رنگ جلوه دهند اما مردم بصیر و انقلابی ما با حضور حداکثری خود در تشییع پیکر شهید سلیمانی , راهپیمایی ۲۲ بهمن و امروز در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی کردند.

معاون استاندار و فرماندار ساوه تصریح کرد : امیدواریم مجلس جدید با تدوین قوانین خوب و رفع نواقص برخی قوانین در برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کمک حال باشد.

میرزایی همچنین حضور حداکثری , کم ترین تنش , بیشترین امنیت و سلامت و بی طرفی در انتخابات را از چهار مولفه مهم در انتخابات دانست و گفت : شهرستان ساوه و زرندیه با دارا بودن بیشترین شعب اخذ رای بالاترین سطح امنیت را دارند و این امر با کمک همه عوامل مشارکت کننده در انتخابات صورت گرفته است.

امام جمعه ساوه نیز پس از انداختن رای خود در صندوق گفت : نظام مقدس ما جمهوری اسلامی است و جمهوریت آن متبلور در انتخابات است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود : حضور مردم در پای صندوق های رای تایید جمهوریت نظام و احقاق این حق است لذا شایسته است کسانی که به نظام اسلامی و مملکت خود اعتقاد دارند در پای صندوق های رای حضور یابند و دشمنان را مایوس و نا امیدکنند.

وی اشاره ای به مشکلات موجود درکشور کرد و افزود : علیرغم اینکه ما به عملکرد برخی اشخاص و دستگاه های کشور اعتراض داریم اما باید به پای صندوق های رای بیاییم تا با انتخاب صحیح مشکلات را اصلاح کنیم لذا باید به مردم عزیز بگوییم که راه کار اعتراض قهرکردن با انتخابات نیست چون مجلس بهرحال تشکیل خواهد شد پس باید با حضور و انتخابی صحیح در خروج از این مشکلات هم راه شویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی