شکست ساوجی ها در نیمه نهایی لیگ برتر | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۱۱:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار, در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور تیم سن ایچ ساوه در سالن فجر ساوه پذیرای تیم قدرتمند و پرمهره گیتی پسند اصفهان بود .

ساوجی ها این دیدار را خوب آغاز کردند و موفق شدند در نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۱ به رختکن بروند اما در نیمه دوم ورق برگشت و تجربه بازیکنان گیتی پسند نتیجه دیدار را طوری دیگری رقم زد تا سن ایچ با نتیجه ۷ بر ۴ از مهمان خود شکست بخورد .

فرشید نادری ۲ بار , علی مروتی و مهدی کریمی هرکدام یک بار دروازه گیتی پسند را باز کردند و برای تیم مهمان هم محمدرضا سنگ سفیدی ۲ بار،سعید احمد عباسی ۳ بار ،مرتضی عزتی و حمید احمدی هرکدام ۱ بار گلزنی کردند.

سرمربی تیم سن ایچ در پایان این دیدار لیگ برتر را فرسایشی دانست و گفت : تیم ما از لحاظ بازیکن محدود بود و این دیدارها تیم ما را خسته کرد . ۳ بر ۰ جلو افتادن از تیم گیتی پسند کار بزرگی است اما ما در ادامه کم آوردیم و موفق نشدیم نتیجه را حفظ کنیم.

جواد اصغری مقدم با اشاره به اینکه در دیدار برگشت کار سن ایچ بسیار سخت خواهد بود تصریح کرد : تا اینجای کار عالی بودیم و از همه بازیکنان و کادر فنی راضی هستیم و تلاش میکنیم برای فصل بعد بهتر تیم سن ایچ موفق تر از امسال باشد .

سن ایچ ساوه شنبه دهم اسفند در اصفهان در بازی برگشت به مصاف گیتی پسند می رود

این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی