طرح احداث شهرک ویژه صنوف مزاحم در ساوه نهایی شد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۴:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر، بیان داشت: با نهایی شدن این مصوبه شهرداری ساوه در مدت ۱۰ روز فرصت دارد تا مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی استان پرداخت نماید که امکان پرداخت آن بصورت ۴ میلیارد تومان نقدی و ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقساط وجود دارد.

وی ادامه داد: به ثمر رساندن این طرح بزرگ جهت انتقال اصناف آلاینده از شهر اقدامی ماندگار و باقیات الصالحاتی برای شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه در دوره پنجم خواهد بود چون مردم سالها انتظار انجام این کار سنگین را می کشیدند.

حسینی با بیان اینکه احداث شهرک صنوف مزاحم موجب ایجاد درآمد خوبی برای شهر و شهرداری نیز خواهد شد، یادآور شد: در حال حاضر بیشترین معابر و پیاده روهای اصلی شهر ساوه در اختیار صنوف مزاحم است و به محلی برای پارک خودروها به ویژه نمایشگاهها خودرو تبدیل شده که این امر آثار سویی را برای شهروندان به دنبال داشته است.

وی خواستار راه اندازی کمیسیون بند ۲۰ و انجام اقدامات اولیه با اهرم های تشویقی برای انتقال صنوف مزاحم شهر به شهرک صنوف مزاحم از هم اینک شد.

شهردار ساوه در بخش دیگری از سخنانش به تشریح گزارش عملکرد شهرداری ساوه پرداخت و افزود: هم اینک کمربندی شمال به عنوان بزرگترین پروژه شهرداری تا خیابان شهید آوینی به پایان رسیده و عملیات تکمیل کمربندی شرق از میدان سردار سلیمانی تا بلوار سیدجمال به‌طور ۹ کیلومتر آغاز شده است.

حسینی همچنین در ادامه به تشریح برخی پروژه های پیش بینی شده شهرداری در سال آینده از جمله زیبا سازی برخی خیابان های شهر، احداث استخر بانوان در پارک فدک و پردیس سینمایی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه طی دو سال گذشته بیشترین توان شهرداری به علت مشکلات مالی در بحث ایجاد درآمد بوده است به یاری خداوند در سال آینده اتفاقات خوبی در شهر رقم خواهد خورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی