وقوع ۷ فقره قتل در سالجاری و دستگیری همه قاتلان / افزایش دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۸:۱۱:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ علی اکبری عیسی آبادی در نشستی با خبرنگاران , به نقش برجسته رسانه‌ها در انتقال صحیح مطالبات مردم به پلیس و بازتاب عملکرد پلیس در جامعه اشاره کرد و گفت : رسانه ها نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت داشته و بازوی توانمند پلیس محسوب میشوند .

وی بحث انتخابات را مهم ترین ماموریت پلیس در ماه اخیر دانست و گفت : با تلاش پرسنل انتظامی شهرستان و تعامل با سایر دستگاه ها و همچنین حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای امنیت انتخابات در شهرستان تامین شد و خوشبختانه هیچگونه درگیری و مشکلی در سطح شهرستان در بحث انتخابات وجود نداشت .

فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه از دستگیری ۸۰۶ نفر سارق در ۱۱ ماهه سالجاری خبر داد و گفت : این تعداد افراد که با عناوین مختلف سرقت انجام داده و مخل نظم و آرامش شهروندان شده بودند با تلاش پرسنل انتظامی شهرستان دستگیر شدند که اخیرا نیز یک باند ۵ نفره که به ۴۳ فقره سرقت از خودرو و لوازم داخلی خودروها اعتراف کردند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند .

سرهنگ عیسی آبادی افزود : در بحث دستگیری سارقان ۳۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دستگیری داشته ایم و ۲۴ نیز کشفیات ما افزایش دشته است اما همچنان شاهد سرقت های خورد هستیم که لازم است شهروندان فهیم در بحث حافظت از اموال خود اقدامات لازم را صورت دهند.

وی یکی از معضلات شهرستان که در جلسات ملاقات مردمی نیز به آن میشود بحث معتادان متجاهر دانست و گفت : با توجه به خواست مردم برای مبارزه با اعتیاد , توانایی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان را افزایش داده ایم و در مدت مذکور بالغ بر ۲ هزار و ۱۷۳ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان همچنین تصریح کرد : ما توانایی آن را داریم که همه معتادان را ظرف ۴۸ ساعت از سطح شهرستان جمع آوری کنیم اما یک ارگان یا نهادی باید مسئولیت این افراد را بپذیرد تا مجدد شاهد انجام امور مجرمانه توسط آنها در سطح جامعه نباشیم.

وی اشاره ای به دیگر آمار انتظامی شهرستان در ۱۱ ماهه سالجاری کرد و گفت : دستگیری ۲ هزار و ۲۶۵ تبعه غیرمجاز , تشکیل ۷۶۰ پرونده جراءم رایانه ای منجر به دستگیری ۶۷ نفر , کشف ۹۸ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از چرخه توزیع , ۲۸۶ مورد پلمب اماکن متخلف صنفی و همچنین افزایش ۱۰ درصدی کشف مواد مخدر و ۱۲ درصدی دستگیری متهمین بخشی از فعالیت های همکاران در انتظامی شهرستان ساوه بوده است.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی به وقوع ۷ فقره قتل در سالجاری در ساوه اشاره کرد و افزود : با تلاش کاراگاهان و پرسنل انتظامی هر ۷ فقره قتل در این شهرستان کشف و منجر به دستگیری ۹ نفر شده است که همه این افراد برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده اند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ایجاد پاسگاه انتظامی در منطقه شهرک علوی ساوه نیز گفت : خوشبختانه زمین کلانتری خریداری شده و ساخت کلانتری در این محله که نیاز مبرم به آن داریم نیز جانمایی شده است و تلاش میکنیم با تزریق بودجه در سال آینده عملیات ساخت آن را آغاز کنیم.

فرمانده انظامی شهرستان در پایان با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و شروع خریدهای عیدانه افزود : از شهروندان عزیز تقاضا میشود در صورتی که قصد دارند با خودرو به خرید بروند حتما خودروی خود را در مکان های مشخص شده پارک کرده و نسبت به حفاظت از آن ازجمله استفاده از قفل پدال اقدام نمایند , در خرید های اینترنتی دقت کنند و در مکان های شلوغ مراقب سارقان و کیف قاپان باشند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی