دستگیری اعضای ۲ باند حرفه ای سرقت در عملیات های پلیس در ساوه و زرندیه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۳۴:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل ازپلیس، سردار”حسن مفخمی شهرستانی”در گفت و گو با خبرنگاران در این باره گفت:‌ در یکی از این عملیات ها، ماموران انتظامی شهرستان زرندیه در انجام تحقیقاتی تخصصی از سرقت سازمان یافته موتورسیکلت های سنگین در استان تهران توسط اعضای یک باند سرقت مطلع شده و با مراقبت های نامحسوس انجام شده مشخص که سارقان در حال انتقال موتورسیکلت های سرقتی به یکی دیگر از استان های کشور هستند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده پلیس، اعضای ۴ نفره این باند که با موتورسیکلت های سرقت شده در حال عبور از اتوبان تهران – ساوه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و دستگیر و ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت سبک که از استان تهران سرقت شده بود، از آنان کشف شد.

سردار مفخمی شهرستان در ادامه به عملیات دیگر پلیس شهرستان ساوه اشاره داشت و افزود: در روز گذشته با اعلام سرقت یک دستگاه خودروی نیسان در یکی از شهرک های شهرستان ساوه و‌ با آغاز تحقیقات کارآگاهان پلیس، یک باند ۳ نفره از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

وی ادامه داد: اعضای این باند که ساکن یکی از روستاهای شهرستان بودند، در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس از این افراد، گفت: تا کنون اعضای این باند به ۲ فقره سرقت خودرو در شهرستان ساوه اعتراف کرده اند.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان یکی از مولفه های مهم در پیشگیری از سرقت را رعایت اصول ایمنی و توجه به هشدارهای پلیسی از سوی شهروندان خواند و گفت: پلیس استان طرح های عملیاتی برخورد با سارقان را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش هر گونه موارد مشکوک را به پلیس اعلام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی