خط تاکسی ساوه-قم تعطیل شد | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۴۰:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی بعدازظهر امروز در جلسه پدافند زیستی استان مرکزی که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد بیماری کرونا به عنوان یک سیستم بیولوژیک پیچیده هستیم که از تلاش مدافعان سلامت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر می کنم. 

وی بیان کرد: در شهرستان به دنبال تشدید نظارت‌ها شاهد ارتقاء سلامت خانواده‌ها هستیم که ستادسازی، شبکه‌سازی و مشارکت آفرینی در سه ضلع برای مقابله با کرونا در حال انجام است.

فرماندار ساوه ادامه داد: خروجی تشکیل ستاد باید بسیج آحاد مختلف مردم و هوشمندی در حوزه تصمیم‌گیری در جهت ممانعت شیوع ویروس کرونا شود.

میرزایی  بیان کرد: به دلیل کمبود مواد ضدعفونی در ساوه، برخی از کارخانجات به سمت محلول‌سازی آمده و از امروز خط تولید محلول‌ها را در شهرستان افزایش می‌دهیم.

میرزایی افزود: تمام شهر، مدارس و نقاط پرتردد در شهرستان ضدعفونی شده‌اند و توسط هلال احمر، آموزش دهیاران و شوراها در این زمینه آغاز شده است.

وی گفت: ناوگان عمومی ضدعفونی شده، بازارهای روز جمع آوری شده و خوشبختانه شرکت‌های ساوه در بهداشت محیط نمره خوبی گرفته‌اند.

فرماندار ساوه با بیان اینکه اردوگاه شهید ناصری قرنطینه شده چراکه کانون تهدید بوده، تصریح کرد: اماکن پرتردد در شهرستان تعطیل شده است، مردم عزم جدی با مقابله با ویروس دارند به طوری که ۱۵ بانوی جهادی ماسک دوخته و در اختیار افراد نیازمند قرار دادند که یادآور صحنه‌های جبهه و جنگ تحمیلی است.

میرزایی عنوان کرد: راه‌اندازی درمانگاه مصطفی خمینی برای پایش بیماران، تعطیلی خط تاکسی ساوه به قم، ضدعفونی مساجد و کنترل بازار از جمله اقدامات در دست اجرا برای مقابله با کرونا است.

وی بیان کرد: ساوه نیاز فراوان به ماسک و دستکش و لباس ضدعفونی دارد و اگر روند این بیماری طولانی شود در ساوه دچار مشکل در تامین تجهیزات خواهیم شد.

فرماندار ساوه ادامه داد: برخی داروخانه‌ها بازارسیاه راه انداخته یا اقلام بهداشتی را توزیع نمی‌کنند که نیازمند نظارت جدی و برخورد با متخلفان است.

میرزایی با بیان اینکه شهرستان ساوه امکانات تشخیص کرونا را ندارد و برای تشخیص زمان زیادی باید صرف کرد که این خود موجب مشکلات بعدی خواهد شد، گفت: باید برخی مناطق از جمله آوه و جعفریه مسدود شود، همچنین تردد از قم به ساوه خصوصا وانت بارها زیاد بوده و باید اقدامی جدی صورت گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی