اجرای طرح سالم سازی پارکهای ساوه با همکاری سپاه و شهرداری | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۳۸:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

سید مهدی حسینی در جلسه بررسی پروژهای مشترک شهرداری و سپاه ناحیه شهرستان که با حضور سرهنگ دستجانی در دفتر معاونت شهری برگزار شد، گفت: فضا‌های عمومی به ویژه پارک‌ها و تفرجگاه‌های عمومی به عنوان اماکنی برای تفریح و آسایش شهروندان در نظر گرفته است اما متاسفانه عده ای از هنجار شکنان با رفتارها و و کارهای خلاف عرف کاری می کنند که خانواده ها در این اماکن معذب شده و به دلیل عدم احساس امنیت، کمتر از این فضاها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات و هزینه های شهرداری در زیباسازی پارکها برای استفاده شهروندان است، افزود: پارک ها محیطی مناسب از حیث فعالیت‌های اجتماعی، آسایشی، تفریحی و امور خانوادگی برای شهروندان را دارا هستند و استفاده مطلوب از این فضا‌های شهری، تنها زمانی امکان پذیر است که خانواده ها در آن احساس امنیت و آرامش کنند.

حسنی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصول گرم سال و نیاز بیشتر شهروندان به استفاده از پارک ها، همکاری سپاه ناحیه شهرستان با شهرداری جهت تامین امنیت پارک ها با انجام اقدامات فرهنگی در این اماکن در قالب طرح سالم سازی پارک ها می تواند نقش مهمی در جهت ایجاد آرامش شهروندان در تفرجگاههای شهر داشته باشد.

سرهنگ دستجانی: جشن نیمه شعبان امسال را متفاوت از سالهای قبل برگزار می‌کنیم

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه شهرستان ساوه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اجرای برنامه های فرهنگی در بالا بردن نشاط اجتماعی نقش مهمی دارد، بیان داشت: امروز مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باعث کاهش نشاط اجتماعی در جامعه شده است لذا ترویج هر چه بیشتر نشاط اجتماعی با برگزاری برنامه‌هایی با معیارهای اسلامی و محلی نقشی مؤثر در شادی مردم و قشر جوان جامعه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم تزریق نشاط به جامعه و اهمیت برگزاری جشن نیمه شعبان امسال این جشن فرخنده با همکاری شهرداری بصورت خیابانی و بدون حضور مردم به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مدت سه شب در مجتمع های مسکونی برگزار و مردم تنها می توانند از بالکن و تراس های منازل خود این جشن را مشاهده کنند.

بررسی اجرای طرح سالم سازی پارک ها، احداث مسجد و فرهنگسرای محله عباس آباد، بازپیرایی پارک امامزاده یحیی(ع)، هماهنگی جهت برگزاری جشن نیمه شعبان و بررسی عملیات مشترک گندزدایی شهر در مقابله با ویروس کرونا از مصوبات این جلسه بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی