کاهش ۶۲ درصدی تصادفات فوتی در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۴۰:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس شهرستان با کنترل سارقان سابقه دار و محلات جرم خیز سعی کرده محیطی امن را در حوزه های مختلف ایجاد کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس در ارتقاء امنیت ترافیکی افزود: با اقدامات صورت گرفته در حوزه ترافیکی شهرستان ساوه و تلاش شبانه روزی پلیس و دیگر دستگاه های مسئول در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۶۲ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جرحی در این شهرسستان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و انجام طرح های متعدد انتظامی، طی یک ماه گذشته، کشف انواع سرقت در شهرستان ساوه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش۵۵ درصدی و دستگیری سارقان افزایش ۶۷ درصدی را به همراه داشته است.

عیسی‌آبادی در ادامه به افزایش ۴۰ درصدی دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر طی یک ماه ابتدای سال جاری در ساوه اشاره کرد و گفت: دلیل موفقیت این طرح ها ، نتیجه زحمات تلاشگران نیروی انتظامی شهرستان و همکاری مردم با پلیس در ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه بوده است که این موضوع می تواند باعث ارتقاء امنیت شهر و شهروندان شود.

وی از شهروندان خواست توصیه های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی