سومین مرحله توزیع بسته‌های حمایتی در ساوه آغاز شد | ساوه نار سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳۱۳:۱۵:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت‌الله دستجانی از آغاز سومین مرحله توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، سومین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی در شهرستان ساوه با ۳ هزار سبد کالا از صبح امروز آغاز شد.

وی افزود: ارزش هریک از این بسته‌ها که به همت بنیاد مستضعفان، بسیج و سرزمین ایرانیان تهیه شده است بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بوده و شامل اقلامی مانند برنج، رب، حبوبات، ماکارونی، روغن و .. است که به همت بسیجیان و ائمه جماعات بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ساوه به شناسایی ۲۰ هزار خانوار نیازمند در سطح شهرستان اشاره داشت و افزود: در این رزمایش با بهره مندی از پتانسیل دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادهای مردمی ۲۰ هزار خانوار نیازمند شناسایی شده‌اند که قرار است با اجرای این طرح که از نیمه شعبان آغاز شده و تا عید فطر ادامه داد این تعداد خانوار از کمک‌های مردمی بهره مند شوند.

دستجانی تصریح کرد: به همت همه خیران تاکنون ۱۲ هزار خانوار از این بسته‌های حمایتی بهره‌مند شده‌اند و تا پایان ماه مبارک رمضان سایر افراد شناسایی شده نیز این سبد کالا را دریافت خواهند کرد.

وی جامعه هدف این طرح را خانوارهای ساکن در حاشیه شهر و نیازمندان نقاط مختلف ساوه دانست و گفت: از مردم مومن و انقلابی دعوت می‌کنیم در ماه مبارک رمضان هرآنچه در توان دارند را به میدان بیاورند و به سیل خروشان خیران و نیکوکاران بپیوندند و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از مردم خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۵۶۲۵۰۰۹ به نام قرارگاه مواسات شهرستان ساوه واریز کرده و کمک‌های غیرنقدی خود را به دفتر امام جمعه ساوه و پایگاه‌های بسیج مستقر در نقاط مختلف شهر تحویل دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی