کشف ۱۴ کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس در ساوه / ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف شد | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۶:۱۴:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ”یوسف سپهوند”در بیان جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی ۲ قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد:با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که این افراد با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر به شهرستان اراک هستند.

وی خاطر نشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه با انجام عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، خودروهای مذکور را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه شناسایی و توقیف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی یادآور شد: در بازرسی از یکی از خودروهای توقیفی، مقدار ۱۴ کیلوگرم هروئین که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ سپهوند در پایان با قدردانی با تأکید بر ارتقاء دانش و مهار همگانی در امر مبارزه هدفمند با معضل جهانی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی