شرکت‌های زیرمجموعه سهام عدالت سودده هستند | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۴۹:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین بوجار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم از چند ماه آینده می‌توانند سالانه درصدی از سهام خود را بفروشند، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه رهبر معظم انقلاب در خصوص سهام عدالت که در اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شد تا مردم بتوانند مدیریت سهام خود را برعهده بگیرند، لذا مردم به دو روش مستقیم و غیر مستقیم می‌توانند سهام خود را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: به مدت یک ماه مشمولین فرصت دارند که نحوه مدیریت خود را انتخاب کنند. در حال حاضر برای تمام سهامداران به صورت اتوماتیک و خودکار روش سهامداری غیر مستقیم در سامانه اعمال شده است و آن دسته از سهامداران که با بازار سرمایه آشنایی دارند می‌توانند به سامانه وارد شده و روش مستقیم را اعمال کنند در غیر این صورت نیازی نیست به سامانه وارد شوند.

وی در خصوص مبلغ سهام سهامداران عنوان کرد: در حال حاضر مبلغ سهام تعدادی از سهامداران تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی یک میلیون تومان و مابقی افراد به مبلغ ۵۳۲ هزار تومان است.

وی بیان کرد: یک تحول اساسی هم  برای دارندگان سهام عدالت برای بازار سرمایه با ابلاغیه رهبر معظم انقلاب صورت گرفت. بر این اساس دارندگان سهام عدالت می‌توانند بر اساس ضوابطی که به تصویب شورای عالی بورس خواهد رسید سهام خود را مدیریت کنند.

 بوجار گفت: آزادسازی این سهام در واقع خون تازه‌ای به بازار سرمایه و سهامداران تزریق کرد و در این زمینه یک تحول بزرگ ایجاد شد.

عضو هیات مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت به سهامداران توصیه کرد که سهام عدالت خود را به هیچ عنوان نفروشند و گفت: کسانی که با بازار سرمایه آشنایی دارند می‌توانند آن را مدیریت کنند در غیر این صورت این سرمایه در مدیریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی قرار دارد تا بتوان ارزش سهام را افزایش داد به گونه ای که برای استان نیز ارزش افزوده ای به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری سهامی عدالت استان مرکزی افزود: ارزش سهام بورسی نوسان خواهد داشت، اما این نوسان مدیریت خواهد شد تا زیاد نشود بخصوص شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت هستند از شرکت های معتبر و قوی هستند بنابراین این سهام ارزش تاریخی دارد.

وی گفت: شرکت‌هایی که زیرمجموعه سهام عدالت هستند شرکت‌های سودده هستند و توصیه می‌شود در این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری شود.

وی افزود: با درآمدهای حاصل از سود شرکت‌های سرمایه‌گذاری، در هر استان به طور مستقیم با ایجاد پروژه‌های مختلف تولیدی و صنعتی و …، علاوه بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم شاهد افزایش سهم بخش‌های خصوصی و تعاونی به منظور تامین عدالت اجتماعی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان مرکزی با اشاره به این که افزایش سطح عمومی اشتغال از دیگر اهداف اجرای طرح سهام عدالت است، افزود: تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوارها از دیگر اهداف آن به شمار می‌رود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی