جابجایی کالای قاچاق در پوشش مدارک جعلی مرسولات پستی | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۵۶:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سردار”حسن مفخمی شهرستانی”در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز آگاهی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

این مقام عالی انتظامی در استان مرکزی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران اظهار داشت: سرانجام مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی، خودروی مورد نظر را مورد شناسایی قرارداده و در عملیاتی، موفق به متوقف کردن آن شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بازجویی های مقدماتی راننده خودرو مدعی جابجایی قانونی بار خودرو تحت عنوان مرسوله پستی شرکت پست بود و برای اثبات گفته هایش نیز یک برگ بارنامه مربوط به شرکت پست به مأموران پلیس ارائه داد که با بررسی دقیق مأموران و استعلام انجام شده مشخص شد که مدارک ارائه شده مربوط به شرکت پست نبوده و مدارک ارائه شده به مأموران فاقد اعتبار قانونی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد: مأموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۱۷ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۷ هزار و ۲۰۰ عدد عینک خارجی، تعداد ۱۰ عدد گوشی همراه، تعداد۲۲۵ جفت کفش و ۶۰ دستگاه قهوه جوش خارجی قاچاق کشف شد.

سردار مفخمی شهرستانی ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این عملیات، راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی در پایان افزود: پلیس در سال حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده مبارزه قاطع با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی کشور بوده و از تمام ظرفیت های عملیاتی خود در این زمینه بهره خواهد برد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی