اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند / اعتراف به سرقت مسلحانه از ۲ بانک در ساوه و یک طلافروشی در قم | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۴۷:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر گفت: از سال گذشته با وقوع دو سرقت مسلحانه از دو شعبه بانک در سطح شهرستان ساوه، تحقیقات تخصصی کارآگاهان در پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در چند روز قبل با وقوع سرقت یک طلافروشی در شهرستان قم و با همکاری انجام شده با کارآگاهان پلیس این استان، سرنخ هایی از محل مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای شهرستان ساوه به دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با همکاری کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه، مخفیگاه سارقان شناسایی و هر ۶ نفر اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات ۴ قبضه سلاح و تعداد ۲۳ عدد فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف و دستگیر شدگان با توجه به نیابت قضائی به استان قم انتقال شدند.

سردار مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس سارقان به سرقت از طلافروشی در استان قم اعتراف کردند که با همکاری اطلاعاتی پلیس ساوه و در ادامه بازجویی های پلیس مشخص شد که این افراد در سرقت های مسلحانه سال گذشته از دو شعبه بانکی در شهرستان ساوه نیز نقش داشته اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: سرانجام در تکمیل تحقیقات ، دستگیرشدگان به دو فقره سرقت مسلحانه بانک در شهرستان ساوه نیز اعتراف کردند که مراحل رسیدگی به پرونده های آنان با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی