تشکیل کارگروه «مهر و میراث» برای نخستین بار در شهرستان ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۳۴:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان , سید مهدی حسینی در نخستین کارگروه «مهر و میراث» شهرستان ساوه که به میزبانی شهرداری برگزار شد، گفت: تشکیل این کارگروه که بر اساس تفاهم‌نامه وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت کشور انجام شده است به مدیریت بافت‎های تاریخی و فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری ساوه کمک شایانی می کند.

وی با بیان اینکه این کارگروه در راستای حفظ و حراست از آثار باستانی، احیا و مرمت مکان‌های فرهنگی‌تاریخی و توسعه گردشگری تشکیل شده است، هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و تشکل‌های مردم‌نهاد در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، احصای نیازها در این سه حوزه‌ و ارائه راهکارهای عملی را ازجمله اهداف تشکیل این کارگروه برشمرد.

شهردار ساوه اظهار داشت: این کارگروه با تعامل فرمانداری، میراث فرهنگی، انجمن‌های مردم‌نهاد، شهرداری ، دوستداران طبیعت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراثفرهنگی و فعالان گردشگری ساوه به ریاست شهردار فعالیت خود را آغاز کرده است و فعالیت سمن‌ها و تشکل‌های خصوصی و نیمه‌دولتی می‌توانند بازوی فعالی برای اشتغال‌زایی و رونق گردشگری در شهرستان باشد.

در ادامه این جلسه اعضای کارگروه در زمینه بررسی ظرفیت‌های موجود و ایجاد توسعه پایدار و تحول در زمینه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی در این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی