آغاز طرح اطعام حسینی در ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۰۶:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

عباس محمدی هزاوه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ساوه نار در ساوه از اجرای طرح ایران همدل در قالب ” اطعام حسینی و احسان حسینی ” در ماههای محرم و صفر خبر داد و گفت : این طرح با محوریت مساجد و هیئات مذهبی با همکاری خیرین، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای غذای گرم نذری و بسته های غذایی میان نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

وی افزود : در مرحله نخست رزمایش «ایران همدل» که با مشارکت همگانی مردم ، نهادها و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان اجرا گردید، بیش از ۲۵هزار پرس غذای گرم و همچنین ۴۲۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان و محرومان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان ساوه توزیع شد.

رئیس کمیته امداد ساوه با تاکید بر اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت تصریح کرد : امیدواریم با مشارکت شایسته و همه جانبه خیرین، در کنار حمایت های امدادی بتوانیم خدمات اثربخش تری را در قالب مرحله دوم این پویش با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه ارائه دهیم .

محمدی هزاوه اظهار داشت : مردم ایران و خصوصا مردم شهرستان ساوه بـه ساحت مقدس امام حسین (ع) و اھل بیت ارادت خاصی دارند و پیش بینی می کنیم، مشارکت زیادی در این طرح داشته باشند و بسته های غذایی زیادی بتوانیم میان نیازمندان توزیع کنیم.

وی با اشاره به فضای حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا بیان داشت: همشهریان عزیز و خیرین ارجمند میتوانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۶۹۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه و یا انتقال وجوه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۳۳۲۲ بنام درآمدهای کمیته امداد ساوہ بصورت مستقیم وجوه خود را جهت اطعام محرومان واریز کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی