افزایش ۵۱ درصدی کشف سرقت ها در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۱۲:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” با تشریح بخشی از اقدامات و عملکرد پلیس این شهرستان از ابتدای سال جاری گفت: یکی از مهم ترین برنامه ریزی های عملیاتی پلیس شهرستان در رسیدگی به مطالبات شهروندان، پیگیری و برخورد قاطع با سارقان بوده است.

وی با بیان اینکه طرح عملیاتی متعددی از ابتدای سال جاری در مبارزه با سارقان در سطح شهرستان ساوه اجرایی شده است، ادامه داد: بازتاب این عملیات ها افزایش ۵۱ درصدی کشف سرقت ها به ویژه سرقت منزل بوده که در برخورد با سارقان منزل، افزایش ۸۶ درصدی کشفیات این سرقت ها به دست آمد.

این مقام انتظامی افزود: در حوزه سرقت مغازه ۷۵ درصد، خودرو ۴۷ درصد، اماکن ۵۹ درصد و جیب بری ۱۰۰ درصد افزایش کشفیات حاصل شده و این برنامه ریزی عملیاتی همچنان با قوت ادامه خواهد یافت.

سرهنگ عیسی آبادی تصریح کرد: در حوزه دستگیری های سارقان نیز افزایش ۴۹ درصدی به دست آمده که بازتاب این اقدامات پیام های متعددی از قدردانی شهروندان به سامانه تلفنی ۱۹۷ را به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در خاتمه با تشکر از مردم این شهرستان که در تمام زمینه ها با پلیس تعامل و مشارکت داشته اند، از آنان خواست برای پیشگیری از سرقت، اماکن و وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده در صورت برخورد با موارد مشکوک سریعاً با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد نسبت به عملکرد کارکنان این شهرستان از طریق تلفن ۱۹۷ با مسئولان انتظامی در ارتباط باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی