ساوه با ۵۵ هزار دانش آموز به استقبال سال تحصیلی جدید می رود | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۶:۴۳:۳۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , ابراهیم فراشیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با حضور ۱۵۵۰ معلم در ۲۸۵ مدرسه دولتی ساوه آغاز می‌شود، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی جدید براساس آخرین تصمیم مبتنی بر سناریوی سه‌گانه و طبق شیوه‌نامه بازگشایی مدارس است و بر مبنای تصمیم ستاد کرونای شهرستان در خصوص وضعیت سفید، زرد و قرمز، مدیران مدارس زیر نظر بازرسان منطقه برنامه‌های آموزشی سال تحصیلی جدید را تدوین کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس برای شرایط زرد و قرمز برنامه ریزی کرده‌اند، افزود: تمامی مدارس شهرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده سازی شده و پروتکل‌های بهداشتی به مدیران اعلام و با تهیه وسایل ضدعفونی خریداری شده، تمامی مدارس از  ۱۵ شهریورماه ضدعفونی می‌شوند.

فراشیانی بیان کرد: کتب درسی پایه ابتدایی و متوسطه اول به مدارس تحویل شده و کتب متوسطه دوم نیز از روز چهارشنبه تحویل می‌شود و انتخاب و انتصاب کلیه مدیران مدارس نیز انجام شده است.

وی به شیوه آموزش در شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: در صورتی که وضعیت شهرستان به صورت زرد باشد آموزش‌ها به صورت نیمه حضوری و در صورت وضعیت قرمز، آموزش غیر حضوری است. مدارس استثنایی نیز به صورت غیرحضوری فعال خواهند بود. پیش دبستانی‌ها هم بر اساس شرایط سه گانه و با ارائه بسته‌های آموزشی از سوی مدارس فعالیت خواهند کرد، همچنین برای حدود چهار هزار نفر از دانش آموزان شهرستان که از اینترنت و گوشی هوشمند محروم هستند بسته های آموزشی تهیه شده است.

وی در ادامه گفت: اساس آموزش مجازی از طریق تلویزیون و به صورت تخصصی از طریق شبکه های مختلف تلویزیون که در دسترس همه دانش آموزان است، خواهد بود و برنامه آموزشی شاد نیز به عنوان برنامه آموزشی مکمل در ارتباط مدیران و دانش آموزان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه، آمار پرسنل آموزشی جدیدالورود را ۱۸۵ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۸۳ نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و مابقی نیز از طریق انتقالی جذب شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی