وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات مانع ولنگاری در فضای مجازی شوند | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۰۱:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تقدیر از همه مردم و هیئات مذهبی در برپایی باشکوه مراسم محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: مردم ساوه همانند سایر شهرهای کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شور و شعور حسینی را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه آتش عشق امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست، افزود: بزرگداشت مراسم امام حسین (ع) و برگزاری باشکوه عزاداری سیدالشهدا نشان از آن دارد که مردم با پیروی از فرمان و توصیه رهبر معظم انقلاب به توصیه‌های ستاد ملی کرونا احترام گذاشتند. 

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به بازگشایی مدارس در کشور،رسالت مهم دستگاه آموزش و پرورش و فلسفه وجودی آن را انسان سازی دانست و گفت:  متاسفانه سیستم آموزش فعلی، بر انباشت مفاهیم تمرکز می‌کند تا بر تفکر خلاق و تحلیل گر انتقادی، لذا باید در این امر تجدید نظرهایی صورت پذیرد.

حسینی تصریح کرد: نگاه به آموزش و پرورش، نباید نگاه به یک دستگاه مصرفی باشد بلکه باید نگاه به یک دستگاه زیربنایی باشد چراکه یکی از عوامل مهم توسعه یافتگی در کشورهای توسعه یافته نظام آموزش و پرورش آن کشور است. 

خظیب نماز جمعه ساوه بر لزوم جذب معلمین تنها از مسیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی که برای همین منطور تاسیس شده‌اند اشاره کرد و افزود: معلم عنصر بسیار مهم در تمدن سازی است،  معلمین عزیز افسران سپاه پیشرفت کشور هستند لذا هم وزارت آموزش و پرورش، هم دولت، هم مجلس و همه مردم باید معلمین را حقیقتاً عزیز و گرامی بدارند. 

وی توجه به آفات و زیان‌های پیش روی آموزش غیرحضوری را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: اپلیکیشن شاد فی نفسه کار خوبی بود اما در عین فرصت، تهدیدات بسیار مهم‌تر را به همراه گوشی هوشمند، زیرساخت غیراستاندارد، اینترنت ناپاک، شبکه‌های اجتماعی مخرب و هزاران محتوای فاسد به همراه خواهد داشت.

امام جمعه ساوه خطاب به مسئولان آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات  هرگونه اهمال در مورد فضای مجازی و ولنگاری‌های آن را نابخشودنی دانست و اضافه کرد: توجه به فعالیت‌های سالم در مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها و اداره آن توسط آموزش و پرورش با همین نگاه است. 

وی با تاکید بر این نکته که مهدکودک‌ها محل پرورش ذهن و روح بچه‌هاست نه مرکز خدماتی یا درآمد اقتصادی تصریح کرد: جلوی اجرای سند ضداسلامی و غیراخلاقی و ننگین ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش گرفته شود.

وی در پایان خطبه ها با اشاره به توافقات صورت گرفته بین امارات و رژیم صهیونیستی گفت: خیانت دولت امارات هم به دنیای اسلام، هم به جهان عرب، هم به کشورهای منطقه و هم به فلسطین باز کردن راه نفوذ و سلطه دشمنان درجه یک اسلام و مسلمین، لکه ننگی است بر دامن آنان اما هم رژیم صهیونیستی بدانند هم این مزدوران، که جهان اسلام و ملل مسلمان، این لکه ننگ را از دامان خود پاک خواهد کرد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی