زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در ساوه نواخته شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۴۱:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید از حضور بیش از ۵۵ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان خبر داد و گفت : امسال با توجه به شرایط خاص سال تحصیلی ۱۵ روز زودتر آغاز شده و دانش آموزان در پرداخت .

ابراهیم فراشیانی افزود : مبنای آموزش در کشور باتوجه به ابلاغ وزارت خانه حضوری است چراکه بدون حضور دانش آموزان و عدم رویارویی چهره به چهره عملا آموزش با مشکل همراه خواهد بود و در فراگیری دروس خلل ایجاد میکند.

وی افزود : اعتقاد ما این است که دست دانش آموز باید در دستان معلمان باشد و قدم به قدم با معلم خود پیش برود لذا دانش آموز و معلم بدون شناخت از روحیات یک دیگر قطعا در یادگیری و یاددادن مانند گذشته نخواهند بود و در این راه مشکلاتی نیز بوجود خواهد آمد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ساوه همچنین بر لزوم نظارت دقیق و موشکافانه خانواده ها در این ایام تاکید کرد و گفت : باتوجه به اینکه بیش از ۶ ماه است درگیر بیماری کرونا هستیم خانواده ها آموزش هایی لازم را در خصوص مقابله با کرونا فراگرفته اند و باید در این ایام بیش از پیش در کنار توصیه ها و نظارت مدارس , به فرزندان خود این نکات را گوش زد کنند .

فراشیانی از غیرحضوری بودن مدارس پرجمعیت و شهری استان مرکزی تا آخر شهریور ماه خبر داد و تصریح کرد : طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا استان , مدارس کم جمعیت و روستایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به فعالیت خود خواهند پرداخت البته بصورت هفتگی در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن آن در یک کمیته شهرستانی تصمیم گیری هایی صورت میگیرد.

وی در ادامه از حضور یک هزار و ۵۵۰ دبیر برای تدریس در مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود : تمامی مدارس شهرستان برای سال تحصیلی جدید آمادگی لازم را دارند و با برنامه ریزی های صورت گرفته , کادر مدارس آمادگی لازم در شرایط مختلف قرمز , زرد و … خواهند داشت .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی