بیمارستان ۷۵ تختخوابی ساوه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۵۸:۵۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از فارس , دکتر مهدی مصری در جریان بازدید از پروژه بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در هفته دولت چند پروژه در حوزه بهداشت و درمان از جمله واحد ICU ویژه کرونا بیمارستان شهید مدرس به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهرستان ساوه که از مصوبات سال گذشته و با ردیف بودجه ملی بوده در مساحتی ۵ هزار مترمربعی در حال احداث است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: این بیمارستان در ۵ طبقه شامل بخش‌های جراحی، داخلی، ICU، CCU ساخته شده و به عنوان بیمارستان تروما شهرستان فعال خواهد بود.

مصری خاطرنشان کرد: در فاز نخست این پروژه که ۱۸ ماهه به اتمام می‌رسد، اسکلت بدنه آماده و ادامه پروژه تا تجهیز بیمارستان ۳۶ ماه به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه بودجه این طرح بیش از ۳۴۹ میلیارد ریال است، عنوان کرد: در راستای توزیع عادلانه منابع در نظام سلامت و ایجاد زیرساخت برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، احداث یک بیمارستان دولتی در شهرستان امری ضروری است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه تصریح کرد: بیمارستان ۷۵ تختخوابی ویژه بیماری‌های عفونی نیز تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که با نام «شهدای مدافع سلامت» پس از تأیید تغییرات فنی و مهندسی توسط وزارت بهداشت تجهیز می‌شود.

مصری گفت: ساخت یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی تخصصی قلب نیز در شهرستان ساوه با توجه به شاخص‌های جمعیت نیاز است که امیدواریم با همکاری مسئولان و خیرین این طرح نیز عملیاتی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی