برنامه‌ریزی اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۱:۵۱:۵۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ حجت اله دستجانی پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران , دفاع مقدس را در امتداد عاشورا و قیام امام حسین عنوان کرد و گفت : نظام اسلامی ما بعد از انقلاب به دست مردم که ولی نعمتان آن هستند حفظ شده و زمانی که دنیای استکبار جهت گیری و آرمان های این نظام را یاری به مردم مظلوم و مقابله با ستمگران دانست اقدام به مقابله با آن کرد .

وی افزود : دشمنان بهانه های مختلفی را برای رویارویی با ایران تراشیدند که در نهایت دست متجاوز از رژیم بعثی عراق بیرون آمد و علیه کشور ما جنگی طولانی را آغاز کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید براینکه کشور ما در همه زمینه ها در بالنگی و عزت قرار دارد گفت : شعار ما میتوانیم در دوران دفاع مقدس را توانسته ایم به شعار ما قوی هستیم تبدیل کنیم و با این رویکرد روز به روز در حال رشد و شکوفایی در زمینه های مختلف هستیم.

دستجانی در ادامه از برنامه ریزی اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان خبر داد و گفت : این برنامه ها در حوزه های مختلف اجتماعی , فرهنگی , سازندگی , محرومیت زدایی و غیره با محوریت تببین معارف و آرمان های دفاع مقدس خواهد بود .

وی اضافه کرد : برنامه های به نحوی اجرا خواهد شد تا با سبک و سیاق نسل جدید بتوانیم حماسه های بزرگ دفاع مقدس را تقدیم جوانانی کنیم که جنگ و امام را ندیده اند و بخشی از مطالبات آنها در حوزه دفاع مقدس که در ذهنشان باقیمانده را روایت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در بخش دیگری از سخنان خود گفت : هرکسی در هر جامعه ای اگر در ذهن خود شکست را پرورش دهد در ماورانی بیرونی نیز تسلیم خواهد شد لذا اگر جامعه مقاومی میخواهیم ابتدا باید ذهن و روح ما مالامال از رشادت ها و مقاومت های دفاع مقدس باشد .

دستجانی با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمن در تلاش برای ایجاد دو دلی و اضطراب خصوصا در بین اقشار جوان اضافه کرد : روزگاری جوانان ما با دستکاری شناسنامه های خود در پی دفاع از خاک خود بودند اما امروز دشمن از طریق جنگ رسانه ای تلاش میکند تا نسل آن جوانان ادامه پیدا نکند ولی تجربه نشان داده که نسل جوان ما در مشکلاتی نظیر سیل , زلزله , کمک مومنانه , ضدعفونی و …. در صف اول بوده و این هجمه ها تاثیری در روحیه مقاومت جوانان ما نداشته است.

وی بر لزوم تقویت روحیه مقاومت خصوصا در بین جوانان تاکید کرد و افزود : تحریف واقعیت و ایجاد ترس و رعب افراد را پای میز مذاکره میکشاند لذا باید به این نکته توجه داشت که دشمن را آنقدر قوی جلوه داد که تاب مقاومت در برابر آنها را نداشته باشیم.

این مقام مسئول گفت : خوشبختانه کشور ما در حوزه های دفاعی , صنعتی , پزشکی و … در منطقه حرف اول را میزند و آوازه آن در همه دنیا پیچیده است لذا باید با اتکا به توان داخلی و الگوگیری از دفاع مقدس در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت , شاهد گسترش این استعدادها باشیم.

رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح , دیدار با ۴۰ خانواده شهید , برگزاری یادواره شهدای معراج عشق , برگزاری میز خدمت , عصر شعر حماسی , نشست های بصیرتی , آبروی محله , عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی بخشی از از برنامه های هفته دفاع مقدس در ساوه خواهد بود .

تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی , تجلیل از ۱۲۰۰ رزمنده ساوجی , کلنگ زنی پارک شهدا و همچنین افتتاح قنات روستای سیلیجرد با همکاری جهاد کشاورزی از دیگر برنامه های مطرح در این هفته خواهد بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی