مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در ساوه برگزار شد | ساوه نار چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۰۸:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , احمد مرزبان در حاشیه قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در ساوه گفت : در طرح اقدام ملی مسکن به استان مرکزی ۲۱ هزار و ۲۹۰ واحد تعلق گرفت که از این تعداد واحد بالغ بر ۱۲ هزار و ۴۰۰ عدد در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران و مابقی در سایر شهرهای استان مرکزی است .

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است افزود : در شهر های جدید امیرکبیر و مهاجران عملیات ساخت این واحد ها آغاز شده و به سرعت در حال پیشروی است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود : برگ زرین دیگر طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی اختصاص ۵۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد خواهد بود .

مرزبان با تاکید بر اینکه در هیچ کدام از شهرهای استان مرکزی مشکل تامین زمین وجود ندارد افزود : چنانچه در شهرهای استان مرکزی متقاضیان بیشتر از ظرفیت درنظر گرفته شده باشد تلاش میشود با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه زمین های بیشتری برای این طرح تامین شود .

وی تصریح کرد : از ۸ هزار و ۸۹۰ واحد در نظر گرفته شده در شهر اراک تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ واحد تامین زمان شده است که طبق آمار بعد از اراک بیشترین تعداد ثبت نامی ها متعلق به ساوه بوده است.

مرزبان با اشاره به تامین زمین در شهرک علوی و کوی فجر ساوه برای مسکن ملی ساوه تصریح کرد : در فاز اول این طرح در آبان ماه ۹۸ در شهر ساوه ۸۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۱۱ نفر واحد شرایط شناخته شدند و بدلیل اینکه تعداد نفرات ثبت نامی از واحد ها کمتر بود قرعه کشی صورت نگرفت .

وی افزود : تاکنون ۳۸۴ نفر از منتخبان اولیه مبلغ ۴۰ میلیون تومان را به حساب واریز کرده اند اما ۱۲۷ نفر نیز یا پول را به طور کامل واریز نکرده اند یا هنوز هیچ واریزی نداشتند که به این افراد یک هفته دیگر مهلت داده میشود تا نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند .

مرزبان تصریح کرد : در فاز بعدی بیش از ۴ هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند که پس از پالاش انجام شده تعداد افراد واجد شرایط به ۲ هزار و ۱۵۰ نفر رسید که از این تعداد برای ۱ هزار و ۸۸۳ نفر پیامک افتتاح حساب ارسال شده و برای مابقی افراد نیز نقض پرونده درج شده است .

وی ابراز امیدواری کرد با تامین ۹۰ هکتار زمین در آینده ای نزدیک هیچ نگرانی برای تامین مسکن در شهر ساوه وجود نخواهد داشت و با تامین این میزان زمین امکان ساخت بیش از ۵ هزار واحد مسکونی فراهم خواهد شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی