کشف بیش از ۱۲ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی / ۵ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۲۲:۴۲:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی ” در بیان جزئیات این خبر گفت: به منظور مبارزه با سوداگرن مرگ و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و شهرستان ساوه در یک همکاری عملیاتی از فعالیت ۴ توزیع کننده عمده مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می کردند، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مرکز کشور می باشند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و پلیس شهرستان ساوه با هماهنگی دستگاه قضائی به محل عبور خودروی حامل مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی، خودروی مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف ۱۲ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در بازرسی ازخودروی توقیفی یادآور شد: در ادامه این عملیات نیز با هوشیاری مأموران یک نفر دیگر از این قاچاقچیان که با یک دستگاه خودروی سواری وظیفه محافظت از خودروی حامل موادمخدر را برعهده داشت شناسایی، دستگیر و خودروی او نیز توقیف شد.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه مستمر، قاطع و هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر افزود: ۵ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی