“شام ساوه ای” رسما کلید خورد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۷:۵۸:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

فرماندار شهرستان ساوه امروز شنبه ۱۷ آبان در مراسم افتتاح این سریال، گفت: یکی از خلاءهای شهر ساوه نبود یا کمبود برنامه‌های فرهنگی است که باید از ظرفیت‌های خوب شهرستان در زمینه تئاتر و سینما استفاده کرد.

علی میرزایی با اعلام خبر راه اندازی رادیو ساوه بیان کرد: در خصوص پخش برنامه‌های تولیدی در ساوه نیز در حال رایزنی هستیم که قول‌های مساعدی به ویژه برای پخش پنجشنبه‌ها اخذ شده است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات فرهنگی در خصوص کرونا و فرهنگ سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید قوت گیرد، ادامه داد: به دلیل موقعیت استراتژیک ساوه و همسایه بودن با پنج استان، باید در زمینه ماسک زدن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با کمک هنرمندان فرهنگ سازی شود.

فرماندار ساوه با بیان اینکه بهترین واکسن برای کرونا، زدن ماسک است؛ اظهار کرد: با رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی که بسیار ساده و آسان است، زنجیره انتقال این ویروس قطع می شود.

شهردار ساوه هم در این مراسم اجرای برنامه‌های مفرح در شرایط کرونا را در شاد کردن مردم بسیار موثر دانست و گفت: در این مدت که جامعه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، تاثیر فرهنگ و فرهنگ سازی بیش از پیش ثابت شد.

سیدمهدی حسینی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، رسانه و فضای مجازی می‌تواند در این زمینه پوشش خوبی دهد، اظهار کرد: در این زمینه از حمایت و کمک‌های لازم دریغ نخواهیم کرد.

حسین خیراندیش کارگردان سریال “شام ساوه ای” هم در این آئین، گفت: فراهم کردن مقدمات کار این سریال ۶ ماه به طول انجامید و پس از اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه، اعلام فراخوان و ثبت نام و همچنین ضبط چند قسمت آن انجام شده است.

وی هدف از ساخت و اجرای این برنامه را بازگرداندن نشاط و خنده به خانواده‌ها برشمرد و اضافه کرد: بر اثر شیوع ویروس منحوس کرونا و همچنین مشکلات اقتصادی و معیشتی، بسیاری از خانواده‌ها غمگین و افسرده شده‌اند که امیدوارم با ساخت و پخش این سریال بتوانیم در تغییر این وضعیت در خانواده‌ها قدمی هر چند کوچک برداریم.

خیراندیش با بیان اینکه اکثر عوامل به صورت افتخاری با این مجموعه کار کردند، افزود: به دنبال پخش تلویزیونی این برنامه هستیم که با همین اشل نیز ساخته شده است.

علی الوانی تهیه کننده سریال «شام ساوه ای» هم گفت: با توجه به دغدغه های موجود در خصوص انجام کارهای فرهنگی به ویژه در شهرستان ساوه و همچنین به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و افسردگی و ناراحتی متاثر از این بیماری به دنبال ساخت برنامه مفرحی بودیم تا خنده را به لبان مردم و خانواده ها بر گردانیم.

وی افزود: طی ۱۵ روز آینده اولین قسمت سریال «شام ساوه ای» پخش خواهد شد.

الوانی توضیح داد: برای این سریال که به صورت گروه های چهار نفری برگزار می شود، تا کنون ۴۸ نفر ثبت نام کرده‌اند که در قالب ۱۲ گروه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه دو گروه این سریال بانوان و مابقی آقایان هستند، ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر مجوز پخش آن دریافت شود و برنامه گروه اول که ضبط شده است، برای مردم ساوه پخش شود و مورد رضایت قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی