دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در ساوه / سارق اماکن خصوصی در ساوه دستگیر شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۰:۵۲:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی ” گفت: در ادامه طرح های امنیت بخش پلیس و در پیگیری گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و با توجه به اعلام پیام های مردمی در خصوص ایجاد مزاحمت تعدادی اراذل و اوباش در حوزه ماموریتی کلانتری ۱۱ و بخش نوبران این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا در عملیات های اخیر پلیس شهرستان، تعداد ۱۱ نفر از افرادی که با اقدامات خود ضمن خدشه دار کردن امنیت عمومی و موجب نارضایتی شهروندان شده بوند توسط ماموران انتظامی شهرستان شناسایی و در اقدام های ضربتی دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عیسی آبادی با تاکید بر استمرار اجرای این گونه طرح‌ها برای ارتقاء امنیت در سطح شهرستان گفت: پلیس به هیچ وجه به مخلان نظم و امنیت، اجازه فعالیت و قدرت‌نمایی نخواهد داد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از دستگیری سارق اماکن خصوصی در این شهر خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی طی هفته گذشته در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس ساوه با اشاره به دستگیری سارق درعملیات پلیس شهرستان ساوه تصریح کرد: فرد دستگیر شده به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ” عیسی آبادی” در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست هر گونه تردد مشکوک افراد فرصت طلب را به مرکز فوریتهای ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت نسبت به جمع آوری این افراد اقدام کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان از مردم خواست، در صورت اطلاع از فعالیت اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی