کرونا به پستچی های ساوه هم رحم نکرد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۰:۲۱:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس اداره پست شهرستان ساوه در این خصوص به ایرنا، گفت: در زمان شیوع کرونا، همکاران ما در این اداره پس از کادر درمان در صف دوم خطر ابتلا قرار دارند و به نوعی مظلوم واقع شده اند.

«رضا شمس» افزود: اکثر نیروهای اداره پست درگیر ویروس کرونا هستند و همین مسأله سبب شده تا روند امور کند و باعث گله مندی شهروندان شود.

وی گفت: انتظار ما این است که با ماموران اداره پست منصفانه برخورد شود و منتقدین با نگاه درست و منصفانه اگر هم قصور یا کوتاهی وجود دارد، مشوق ما باشند تا در این شرایط حساس شیوع کرونا روحیه کارکنان تضعیف و تخریب نشود.

وی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و به سازمانی که در این شرایط دچار مشکل شده است، کمک کنیم.

رئیس اداره پست شهرستان ساوه گفت: از مجموع ۲۰ نیروی این مجموعه اکنون هشت تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند و اخیرا هم یکی از نیروهای باتجربه را به دلیل بازنشستگی از دست دادیم که در مجموعع افزون بر ۴۰ درصد از کل ظرفیت نیروهای انسانی شاغل در زمینه توزیع مرسولات و امانات را شامل می شود.

شمس اظهار داشت: طبیعی است که وقتی حدود نیمی از کارکنان یک اداره به دلیل بیماری کاهش یابد، روند امور به مشکلاتی بر خواهد خورد و در ساوه که یکی از پر مرسوله ترین شهرستانها به حساب می آید این موضوع اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: در غیاب نیروهای مبتلا به کرونا از ظرفیت همکاران مرکز استان برای انجام فعالیت ها استفاده می کنیم و امیدواریم تا حدود ۶ روز آینده از وضعیت فعلی خارج شویم.

وی گفت: در حال جذب چند نیرو برای بخش توزیع امانت هستیم و با بهبود همکاران مبتلا به کرونا، به زودی روند امور به چرخه عادی و طبیعی بازخواهد گشت و تلاش خواهیم کرد رضایت شهروندان را به دست آوریم.
شمس گفت: کارکنان اداره پست در همه روزها حتی ایام تعطیل در حال توزیع مرسولات هستند و ما هرگز خوشحال نیستیم که اداره پست شهرستان به چنین وضعیتی دچار شده زیرا هدف ارائه بهترین سطح از خدمات توان با رضایتمندی شهروندان است.

وی گفت: همه مراجع از جمله فرماندار ساوه و استاندار مرکزی در جریان مشکلات پیش آمده برای همکاران ما در اداره پست قرار دارند و اگر کم کاری و کوتاهی به خاطر مسائلی غیر از کرونا و ابتلای همکاران بود، قطعا ما را مواخذه می کردند.

بر اساس آمار دانشکده علوم پزشکی ساوه از آغاز شیوع کرونا تا پایان روز گذشته در این شهرستان و زرندیه افزون بر ۱۰ هزار وو ۷۰۰ نفر به این ویروس مبتلا و ۲۵۳ تن نیز جان خود را از دست دادند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی