اجرای ۸۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۴:۱۵:۱۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

سرهنگ حجت اله دستجانی در نشستی خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت : در هفته بسیج سالجاری که با شعار بسیج , پیشرو خدمت , امیدآفرین آغاز خواهد شد برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است .

وی افزود : مصادیق جملات کلیدی حضرت امام در مورد بسیج امروز گویا شده و کسانی که در عرصه های مختلف اعم از جهادی , عمرانی , آموزشی , فرهنگی و تربیتی و … پار کار انقلاب هستند بعنوان نیروی آماده بسیج برای اجرای هر فرمان نظام و رهبری هستند .

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود : در این هفته بالغ بر ۸۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان ساوه توسط ناحیه ها , حوزه ها و پایگاه های بسیج برنامه ریزی شده که با توجه به شیوع بیماری کرونا این اقدامات بیشتر با رویکرد خدمات رسانی بوده و تجمعات سالهایی قبل در فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

دستجانی در ادامه با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بسیج اضافه کرد : روز جمعه بعنوان نخستین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج معنویت و سلامت خواهد بود که در همین راستا معاینه رایگان مردم توسط جهادگران سلامت در محلات آسیب پذیر و همچنین ضدعفونی مناطق , نذر خون توسط بسیجیان و همچنین رزمایش ثامن در فضای مجازی با نشست های روشنگرانه از برنامه های این روز خواهد بود .

وی تصریح کرد : در روز دوم با شعار بسیج فرزند مسجد و خادم مردم پایگاه های بسیج با توجه به ظرفیت موجود خدماتی را اعم از عمرانی , بهداشتی و … در محلات خود اجرا خواهند کرد , همچنین بسیجیان با حضور در بیمارستان های سطح شهرستان از پرستاران و مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا قدردانی خواهند نمود .

فرمانده سپاه ناحیه ساوه استراتژی دشمن را ایجاد مسئله در هر زمینه عنوان کرد و گفت : روز سوم هفته بسیج بعنوان بسسیسج مبتکر در حل مسئله نامگذاری شده لذا دشمنان که همواره به دنبال ایجاد مسائلی در زمینه های مختلف هستند بدانند بسیجیان ما حلال آن مسائل خواهند بود و بسیج با استفاده از تمام ظرفیت خود در رفع این مشکلات پای کار خواهد بود .

حجت اله دستجانی بسیج الگوی سبک زندگی ایرانی و اسلامی را عنوان چهارمین روز هفته بسیج دانست و گفت : برپایی کارگاه های آموزشی برای کاهش معضلات اجتماعی خصوصا در محلات حاشیه نشین و همچنین شنیدن مطالبات مردم برای برطرف کردن آنها از برنامه های چهارمین روز در ساوه خواهد بود .

وی دیگر برنامه های این هفته در ساوه را گلباران مزار شهدا , دیدار با خانواده شهدا و جانبازان , افتتاح چهار باب منزل مسکونی ویژه نیازمندان , توزیع بسته های کمک معیشتی , کلنگ زنی ساخت مسجد در یکی از محلات ساوه و تقدیر از پایگاه های بسیج و بسیجیان نمونه عنوان کرد .

فرماندهی سپاه ناحیه ساوه در بخش دیگری از سخنان خود بحث حضور بسیج در نظارت بر بازار را از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی دانست و گفت : در این مدت با همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها نظارت خوبی بر بازار صورت گرفته که در همین راستا از یک داروخانه ۱۰۰۰ عدد انسولین که در چرخه توزیع نبود کشف شد که واحد مذکور برای انجام سایر اقدامات به دستگاه قضا معرفی شد .

دستجانی با درخواست از کسبه برای توزیع همه محصولات و رعایت انصاف و عدل در فروش محصولات خود گفت : در پی گزارشات مردمی از منزل یکی از مغازه داران ۷۸ عدد روغن ۵ کیلویی و ۴۶ عدد روغن ۱۶ کیلویی احتکار شده کشف و مراتب به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه احتکار و عدم عرضه کالا در صورت وجود آن کالا , مراتب را به دستگاه های نظارتی با به شماره ۱۱۴ بسیج اعلام نمایند .

فرمانده سپاه ساوه ایمان , حمایت از ولایت فقیه و صداقت را رمز پیروزی ملت در این سالها عنوان کرد و افزود : ملت ما همواره آماده مقاومت بوده و هستند لذا مسئولان باید با الگو گیری از این مقاومت مردم همواره در صدد رفع مشکلات مردم باشند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی یعنی امام زمان برسانیم.

وی همچنین به امضای تفاهم نامه ای بین بسیج و وزارت بهداشت اشاره کرد و اضافه کرد : در راستای همین تفاهم نامه قراراست ایجاد ۱۶ قرارگاه سلامت محله محور در دستور کار قرار بگیرد که این قرارگاه ها با تشکیل کمیته های حمایتی , مراقبتی و نظارتی نسبت به نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت , شناسایی و کمک به نیازمندان و همچنین بحث های مراقبتی بیماران کرونایی در محلات اقدام نمایند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی