توزیع بسته های معیشتی به همت هلال احمر / تا پایان کرونا در کنار مردم هستیم | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۴۸:۵۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید لقمان حسینی در آیین طرح توزیع بسته های معیشتی جمعیت هلال احمر ساوه گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه در کنار سایر دستگاه ها , ارگان ها و گروه های مردمی از ابتدای شیوع بیماری کرونا به کمک کادر درمان آمده و تا ریشه کنی این ویروس نیز در میدان خواهد ماند.

وی افزود : جمعیت هلال احمر در کنار اجرای طرح هایی چون آمران سلامت , غربالگری و تولید مواد ضدعفونی کننده به بحث معیشت مردم نیز توجه میکند و در این مرحله بالغ بر ۳۰۰ بسته معیشتی را در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی بین جامعه هدف خود توزیع خواهد کرد .

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه این سبدهای معیشتی را متشکل از ۸ قلم عنوان کرد و گفت : هزینه هریک از این بسته ها بالغ بر ۳۵۰ هزار تومان برآورد شده که از محل کمک های مردمی به این جمعیت تهیه شده و همزمان با سراسر کشور در این طرح توزیع خواهد شد.

حسینی با تاکید بر اینکه همکاری و همدلی مردم و دستگاه ها در کاهش این بیماری و آسیب های ناشی از آن موثر است تصریح کرد : جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه تا پایان نابودی کرونا با دستگاه های مربوطه هم افزایی خواهد داشت و تلاش میکند روند کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از این بیماری را استمرار بخشد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی