اهدای تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت زیرپوشش کمیته امداد ساوه | ساوه نار چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳۰۰:۲۹:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , عباس محمدی هزاوه ظهر امروز در جمع خبرنگاران از مشارکت خوب نیکوکاران و خیرین در تهیه تبلت دانش‌آموزی برای محصلان نیازمند تحت حمایت تقدیر کرد و گفت: با همکاری نیکوکاران و خیرین توانستیم طی ۳ مرحله به ۱۱۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت تحت پوشش این نهاد تبلت دانش‌آموزی اهدا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رشد، تعالی و فراهم کردن بستر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند از رویکردها و رسالت‌های اصلی این نهاد است افزود: مشارکت در زمینه‌های فرهنگی و ایجاد امکانات مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند، از باقیات و صالحات و خیری ماندگار است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه همچنین از مشارکت نیکوکاران در تهیه و توزیع سبد کالا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: با تلاش مراکز نیکوکاری شهرستان ساوه و مشارکت خوب خیران بالغ‌بر یک هزار و صد سبد کالا و معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

محمدی هزاوه در ادامه با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین بیان کرد: خوشبختانه خیرین شهرستان ساوه از عموم مردم تا مسئولین در این طرح مشارکت قابل قبولی داشته‌اند که با افزایش حامیان این طرح سرانه کمک به ایتام و فرزندان محسنین در شهرستان نیز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی حاکم در جامعه باعث افزایش ورودی مددجو به کمیته امداد شده است از مردم خواست با مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد یاری‌گر نیازمندان جامعه باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی