پانزدهمین مرحله طرح ظفر در ساوه اجرا شد / ۳۰۵ نفر دستگیر شدند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۰۹:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ”علی اکبر عیسی آبادی” بیان داشت: طرح ظفر به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی و اثربخش پلیس در پیگیری درخواست های مردمی از سال گذشته در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی اضافه کرد:در این طرح های عملیاتی با احصاء کارشناسی از مناطق جرم خیز، از توان عملیاتی پلیس در برخورد با جرایمی چون تهیه و توزیع مواد مخدر، سرقت،‌ قاچاق کالا، مزاحمان نوامیس مردم و شرارت ها و دیگر جرایم استفاده شده و این طرح های عملیاتی در یک برنامه جامع و هدفمند در شهرستان های استان اجرایی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: پانزدهمین مرحله از اجرای طرح ظفر در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد و در مدت یک هفته اجرای این طرح،۳۰۵ نفر به دلیل جرایم مختلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عیسی آبادی در ادامه از برخورد با سرقت به عنوان یکی از محورهای عملیاتی طرح ظفر یاد کرد و ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد ۷۵ نفر سارق دستگیر و ۷۱ فقره انواع سرقت نیز از آنان کشف شد.

وی با اشاره به بازتاب عملیات پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر طی اجرای این طرح گفت:‌ همچنین در این مرحله مقدار ۷۲ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر دستگیر شدند و ۲۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیز از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشدید طرح های ارتقاء امنیت ترافیکی در این بازه زمانی ادامه داد: بخشی دیگر از اقدامات پلیس در اجرای این مرحله از اجرای طرح ظفر، توقیف ۶۸دستگاه وسیله نقلیه با هدف ارتقاء امنیت و انضباط ترافیکی در سطح شهرستان بود.

سرهنگ “عیسی آبادی” ادامه داد: طی این عملیات ها در حدود ۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان به تداوم طرح عملیاتی پلیس در اجرای طرح های ظفر در سطح استان تاکید کرد و گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و اطلاعات مردمی است و همچنین شهروندان می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ هر گونه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص عملکرد پلیس را به مسئولان انتظامی منعکس کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی