مسئولیت پذیری پایه توسعه در جامعه است. | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۷:۰۶:۲۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در نشستی با اصحاب رسانه که با عنوان هم فکری و هم افزایی برگزار شده بود گفت : احساس مسئولیت پذیری در جامعه از پایه های توسعه در شهرستان و کشور است و نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت گذر کرد .

وی به نقش مهم رسانه ها در تقویت این موضوع اشاره کرد و گفت : رسانه ها میتوانند مردم را نسبت به تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی دغدغه مند کرده و این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنند.

امام جمعه ساوه آموزش و اطلاع رسانی را رمز تقویت مسئولیت پذیری دانست و گفت : رسانه ها در امر آموزش، تربیت و دغدغه مندی احساس مسئولیت می توانند کمک شایانی کرده و موثر واقع شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بزرگداشت یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت : در این ایام که بیماری کرونا شیوع یافته و امکان برگزاری مناسبت ها بصورت تجمعی وجود ندارد , رسانه ها و فضای مجازی باید از ظرفیت خود در بزرگداشت این ایام استفاده کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هر چه از خدا و اهل بیت(ع) فاصله‌ گرفتیم، به سمت بزه و آسیب های اجتماعی سرازیر شدیم گفت : تقویت اعتماد عمومی از بالاترین سرمایه های اجتماعی است که رسانه ها در این میان نقش بسزایی دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در این جلسه اصحاب رسانه را جزء دغدغه مندترین افراد جامعه خصوصا در بحث مسئولیت اجتماعی دانست و گفت : خبرنگاران باید دغدغه رسالت انقلابی داشته و در این راستا قدم بردارند.

سرهنگ حجت اله دستجانی افزود : بعضا مردم در خصوص برخی تصمیمات گلایه هایی دارند که ممکن است آن تصمیمات در زمان اجرا در شرایط خوبی بوده و در گذر زمان تغییر ماهیت داده است لذا بعنوان یکی از بحث های مسئولیت پذیری اجتماعی باید کسانی که تصمیم گیرنده هستند باید در هر حال پاسخگوی مطالبات مردم باشند .

وی با بیان اینکه دستگاه های رسانه ای هر کشور در خصوص سیاست های آن کشور به کار گرفته می شوند، خاطرنشان کرد: جهل به ادبیات و گفتمان مقام معظم رهبری در جامعه موج می زند لذا رسانه‌ها به عنوان سربازان انقلاب در این زمینه ورود کرده و در نشر صحیح گفتمان تلاش کنند .

فرمانده سپاه ناحیه ساوه ایمان به خدا , ولایت مداری همراه با منطق مقاومت , امید به آینده و تزریق امید را از عوامل حفظ انقلاب دانست و افزود : استکبار با ماهیت کشور ما مشکل دارند و به اشخاص کار ندارند لذا گسترش منطق اسلامی در جامعه را باید دنبال کرده و روح مقاومت را تقویت کنیم.

گفتنی است در این نشست هم اندیشی جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی