کشف ۴ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و شیشه در عملیات دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در ساوه | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۰۷:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ” حسین شمسایی فرد”در این باره گفت: در ادامه روند مبارزه با معضل مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه با خبر شدند.

وی افزود: بلافاصله با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، عملیات شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد و سرانجام در یک برنامه ریزی انجام شده، خودروی مورد نظر شناسایی، متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی دقیق انجام شده از این خودرو مقدار ۴ کیلوگرم هروئین و ۷۰۰ گرم شیشه که به شکل ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ شمسایی فرد با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر با قاطعیت ادامه دارد و شهروندان هرگونه اخبار پیرامون خرید ، فروش ، انتقال و توزیع مواد مخدر را می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی