ساوجی ها برد را با تساوی عوض کردند | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۰۵:۲۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار در این دیدار که در سالن فجر فلسطین ساوه برگزار شد دو تیم سن ایچ و فرش آرای مشهد مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی ۳ – ۳ به اتمام رسید.

سن ایچ ساوه که در پایان نیمه نخست با نتیجه ۳ بر ۱ از حریف خود پیش بود در اواسط نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد و بعد از اخراج مهدی کریمی از زمین مسابقه با فشار مضاعف مشهدی ها روبرو شد که در آخرین دقیقه بازی گل تساوی را نیز دریافت کرد .

برای سن ایچ در این دیدار علی مروتی , مهدی کریمی و پژمان بهادیوند گلزنی کردند.

ساوجی ها با کسب این تساوی ۷ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسب به فرش آرا در رده نخست جدول رده بندی گروه دوم باقی ماندند.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در پایان این دیدار با رضایت از عملکرد شاگردانش , داوری مسابقه را بسیار ضعیف دانست و گفت : این سطح از مسابقات و بازی دو تیم قدرتمند نیازمند تیم داوری قوی تری است متاسفانه داوران تیم ما را ۵ خطا کردند و بهترین بازیکن ما را بدون دلیل از زمین مسابقه اخراج کردند که باعث فشار سنگین به تیم ما شد .

جواد اصغری مقدم افزود : همین اخراج باعث شد دست و پای تیم ما عملا بسته شود و با بازیکن کمتر تحت فشار قرار گرفتیم تا در نهایت برد را با تساوی عوض کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای این دیدار برنامه ریزی خوبی صورت گرفته بود افزود : برای دیدار بعد مقابل حفاری نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و تلاش میکنیم تا با برطرف کردن نقاط ضعف سه امتیاز دیدار بعدی را بدست آوریم.

گفتنی است شاگردان اصغری مقدم، در هفته چهارم لیگ، جمعه ۱۲ دی میزبان تیم بدون امتیاز حفاری اهواز هستند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی