فعالیت حزبی , باندی و سیاسی در کمیته امداد ممنوع | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۵۱:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , معاون استاندار و فرماندار ساوه در آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه , خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک توفیق دانست و گفت : کسانی که در این نظام مسئولیتی دارند باید افتخار کنند که در صف خدمتگذاران به مردم هستند لذا جایگاه در این صف مهم نیست و سرباز و سردار همه برای یک هدف خدمت میکنند.

علی میرزایی با تاکید بر اینکه مدیران در روز معارفه باید به فکر روز تودیع خود باشند تا نزد مردم و نظام روسفید باشند گفت : استفاده و بهره مندی درست از امکانات موجود از مهم ترین وظایف یک مدیر است و همه آنها را باید در خدمت مردم قرار دهد.

وی نیاز نظام جمهوری اسلامی در عصر حاضر را بهره مندی از نیروهای توانا و کارامد دانست و افزود : کمیته امداد بعنوان نهاد خدمت رسان به محرومان و نیازمندان باید عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد چراکه مردم به لحاظ مشروعیت امام اعتماد وافری به این نهاد مقدس دارند.

علی میرزایی با بیان اینکه در کمیته امداد جای فعالیت های باندی، حزبی، سیاسی، گروهی نیست و نباید با کسی مماشات کرد، ادامه داد: متاسفانه کمیته امداد ساوه در سالجاری در حوزه اخذ تسهیلات اشتغال ضعیف عمل کرده است چرا که جمعیت و وسعت شهرستان ساوه استحقاق بیشتری دارد و باید در این خصوص بازنگری صورت پذیرد .

فرماندار ساوه خطاب به رئیس جدید کمیته امداد گفت : پاک دستی باید سرلوحه کار در کمیته امداد باشد چراکه اعتبارات موجود تنها برای نیازمندان است و باید با انضباط مالی در خرجکرد منابع دقت لازم صورت پذیرد .

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز در این مراسم کار برای رضای خدا و مردم را مهم ترین اصل برای مسئولان دانست و گفت : مسئولان نباید به دنبال ترفیع و جایگاه و تشویق باشند و همچنین نباید از تهدید و توهین و تخریب دیگران باکی داشته باشند چراکه اگر برای رضای خدا و مردم کار کنند هم رو سفید خواهند بود و هم خدای متعال در همه حال کمک حالش خواهد بود .

حجت الاسلام محمد سبزی با اشاره به عدم رضایت مردم از عملکرد برخی مسئولان، بیان کرد: هر فردی که در هر پست و مقامی قرار دارد و توانایی خدمت به مردم را ندارد، اگر پست خود را رها نکند، خیانت بزرگی کرده است.

وی بر لزوم حمایت از مدیران جدید تاکید کرد و گفت : نباید در ادارات بر علیه هم فعالیت کنیم و باید برای کمک به مردم بیشترین تعامل را با یکدیگر داشته باشیم.

امام جمعه ساوه نیز کار کردن در کمیته امداد را افتخاری بزرگ برای کارکنان این نهاد مقدس دانست و گفت : در انتقاد از مسئولان باید انصاف داشته باشیم و عملکرد و زحمات آنها را نیز در نظر بگیریم.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی تصریح کرد : کمیته امداد در برون سپاری خدماتش اقدامات خوبی را انجام داد و اجرای طرح شجره طیبه نیز از بهترین اقدامات انجام شده در ساوه بود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات ۲٫۵ ساله عباس محمدی هزاوه تقدیر و حسین ذبیحی به مدت یکسال و با حکم مدیرکل بعنوان رئیس جدید کمیته امداد ساوه معرفی شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی