سه طرح زیربنایی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه افتتاح شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۸:۴۸:۲۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر فرهاد هاشمی مدیر عامل شرکت شهرصنعتی کاوه در آیین افتتاح این طرح ها گفت : منطقه ویژه اقتصادی کاوه فعالیت خود را از نیمه دوم سال نود و سه آغاز کرده و اکنون با هفتاد و شش واحد تولیدی و صنعتی برای بیش از ۳۶ هزار نفر امکان اشتغال ایجاد کرده است .

وی افزود : صادرات انجام شده از این منطقه ویژه اقتصادی در سال اخیر منتهی به شهریور ماه بالغ بر ۲۴۰ میلیون دلار بوده و ۲۹۰ میلیون دلار نیز واردات صورت گرفته است .

مدیر عامل شرکت شهر صنعتی کاوه با اشاره به تعلق این مجموعه به بنیاد مستضعفان ، توسعه زیرساخت در راستای افزایش تولید و اشتغال را مهمترین برنامه برای تحقق شعار سال دانست و گفت : نخستین طرح امروز احیا و راه اندازی ایستگاه راه آهن اختصاصی در شهر صنعتی کاوه است که برای آن دو انبار سرپوشیده به مساحت ۱۲ هزار متر مربع احداث شده و ۴۰ هزار متر مربع نیز محوطه سازی صورت گرفته است

وی با اشاره به ایجاد سکوی باراندازی در این ایستگاه به مساحت ۲۰ هزار متر مربع تصریح کرد : این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱ هزار میلیارد ریال اجرا شده که برای ۶۰ نفر بصورت مستقیم و ۵۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است .

هاشمی تامین و خط انتقال آب منطقه ویژه اقتصادی کاوه را دومین طرح زیربنایی امروز اعلام کرد و افزود : با احداث این طرح بالغ بر ۲۵۰ لیتر در ثانیه ظرفیت انتقال آب فراهم شده که این فرآیند با احداث لوله چدن ۵۰۰ میلی متر , ساخت ایستگاه های پمپاژ و مخزن ذخیره آب به میزان ۶ هزار متر مکعب صورت گرفته است .

مدیر عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه اعتبار این پروژه را ۱۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : در فرآیند اجرا و احداث این طرح برای بیش از ۲۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۵ هزار نفر بصورت غیرمستقیم شغل فراهم شده است .

وی سومین طرح افتتاح شده امروز را احداث انبارهای عمومی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه دانست و تصریح کرد : انبارهای ایجاد شده در این منطقه ۱۳۰ هزار متر مربع است که از این میزان ۸۰ هزار متر انبار سرپوشیده و ۵۰ هزار متر مربع نیز روباز میباشد .

فرهاد هاشمی اعتبار اجرای این طرح را ۱۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : اجرای این طرح برای ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۶۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده و بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه انبارهای سرپوشیده در مناطق اقتصادی کشور شناخته میشود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی